Onderwerp bekijken
Algemeen, maar niet gemeen.
Kan geen verbinding maken met Fritzbox 7581 AR
|
|
Tekkelenburg |
Geplaatst op 08 November 2019, 20:18
|
Activiteit » Hengelo » 7553CG » Internet & TV Berichten: 3 Lid sinds: 08 Nov 2019 |
Hoi! Geen idee of mijn vraag al gesteld is en of ik hem in de goede directory post, maar here we go. Sinds een paar maand ben ik overgestapt naar Xs4all (tv en internet). En tot op heden was alles super voor elkaar. Helaas vanmorgen viel mijn verbinding weg met de Fritzbox 7581. Normaal is dit zo opgelost dmv de stroom er even af te halen en alles opnieuw te laten opstarten. Helaas in dit geval niet. Het power lampje blijft langzaam knipperen, heeft geen DSL verbinding. Met moeite kan ik in the Fritzbox komen, kreeg een melding dat niet de nieuwste firmware geïnstalleerd was, dus OS 7.12 geïnstalleerd. Maar helaas zonder effect. Ook het modem een reset gegeven maar ook dit zonder verbetering. Kabels zitten er ook goed in etc. Heeft iemand nog een idee waar ik naar kan kijken? Alvast bedankt. |
|
|
sciurius |
Geplaatst op 09 November 2019, 09:11
|
Activiteit » Internet,TV & Bellen » FRITZ Box Berichten: 221 Lid sinds: 26 Apr 2019 |
Ik snap niet wat er precies gaande is. Je zegt dat er geen DSL verbinding (en dus ook geen internet) is, maar je kunt wel de firmware downloaden? Hoe heb je dat dan gedaan? En het *is* natuurlijk altijd mogelijk dat er een storing zit in de verbinding tussen de (wijk)centrale en jouw thuisaansluiting. Heb je een storing uitgezet bijde helpdesk? |
|
|
Tekkelenburg |
Geplaatst op 09 November 2019, 09:18
|
Activiteit » Hengelo » 7553CG » Internet & TV Berichten: 3 Lid sinds: 08 Nov 2019 |
Firmware via mobiel gedownload, op een usb stick gezet en daarna geïnstalleerd op het modem. Maar het zou inderdaad ook in de wijkcentrale kunnen zitten. Denk dat ik straks de technische dienst maar even bel. |
|
|
Tekkelenburg |
Geplaatst op 09 November 2019, 15:47
|
Probleem zit hem in de wijkcentrale en niet in het modem oid. Maandag eind van de middag gaan ze het oppakken. |
|
|
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
| |
Spring naar forum: |
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Kan geen verbinding maken met Fritzbox 7581 AR', te verwijzen!
BBcode: | |
HTML: |
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp | Forum | Laatste bericht | |
---|---|---|---|
FRITZ!Box 7581 problemen | Fritzbox | : 3990 | 06 Sep 2023 |
Fritzbox 7583 | Fritzbox | : 558 | 12 Aug 2022 |
Managed switch vóór de Fritzbox | XS4ALL met eigen modem/router | : 2 | 24 Jan 2022 |
Arris ViP kanalen zichtbaar maken | Algemeen | : 1 | 20 Dec 2021 |
1750E verliest verbinding elke 12 uur | WiFi | : 11 | 15 Dec 2021 |
Advertentie