obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Algemeen, maar niet gemeen.
 Onderwerp afdrukken
Overstap naar Freedom, xs4all biedt “Pack” aan om emailadressen bij xs4all bereikbaar te houden?
ArchStanton
Mag ik even vragen wat het verschil is tussen Freedom en XSAll? Als ik een adrescheck doe als 'niet founding member' krijg ik te zien dat ik voor 67 euro per maand 200 Mb glasvezel op het KPN netwerk kan krijgen. Dus niks vrijheid, nog steeds op het KPN netwerk en nog voor meer geld ook.
Overigens vind ik wel dat XS4All achteruit holt. Ik zie heel vaak overdag korte onderbrekingen van de internetverbinding in het router log, terwijl dit vroeger alleen 's nachts gebeurde. Ook de klantenservice is abominabel. Ik heb al twee keer een vraag gesteld over aanleg van TV, en ik krijg steeds nietszeggende antwoorden terug. Op een ander forum las ik dat XS4All zijn vaste aannemer de deur uitgedaan heeft, en dat alles nu door de KPN-aannemers wordt aangelegd.
 
Gieter
@ArchStanton
XS4ALL verdwijnt heel langzaam in KPN
Freedom is juist bezig alles op te bouwen.

Welk netwerk je krijgt is afhankelijk wat leverbaar is op jouw adres.
Ze gaan niet een aparte Freedom kabel in je straat leggen.

Lees op de site van Freedom maar eens wat de planning is.
Ze gaan een mooie provider bouwen, maar dat heeft ook tijd nodig.
De goedkoopste zullen ze niet worden.

Wat de onderbrekingen betreft.
Eens in de 60 dagen even de fritzbox paar minuten zonder spanning.
Hiermee voorkom ik hier dit soort storingen.
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Overstap naar Freedom, xs4all biedt “Pack” aan om emailadressen bij xs4all bereikbaar te houden?', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Van DSL naar Glasvezel XS4ALL Glasvezel diensten : 11 22 mei 2023
New service by KPN for XS4ALL VOIP Customers Eigen telefoon netwerk : 3 05 jun 2022
Migratie XS4ALL naar KPN problemen VPN Usenet : 12 05 mei 2022
Wanneer gaat FTTH naar 1 gigabit ipv 500 Snelheid : 11 16 jan 2022
F-SAFE by XS4ALL batterijverbruik Algemeen : 2 30 nov 2021
Advertentie