Onderwerp bekijken
Alle modems geleverd door XS4ALL, waaronder de FRITZ!Box 7170.
7.21 Security
|
|
sciurius |
Geplaatst op 28 October 2020, 18:39
|
Activiteit » Internet,TV & Bellen » FRITZ Box Berichten: 221 Lid sinds: 26 Apr 2019 |
Sinds ik 7.21 op mijn FRITZ heb gezet moet ik zowat elke minuut opnieuw inloggen. Is de logingeldigheidstermijn sterk teruggeschroefd? Volgens het tellertje is het nog steeds 20 minuten. Of klopt mijn onderbuikgevoel dat het hier een crash van de interne HTTP server betreft? Ook heb ik nu op mijn overzichtspagina permanent een gevarendriehoek met "Settings not recommended. More information". Die 'more information' wil eigenlijk dat ik voor elke wijziging veiligheidscodes ga intoetsen op telefoons, of fysiek knoppen op de FRITZ!Box ga indrukken. Op zich een prima veiligheidsvoorziening maar als ik dat uitschakel dan wil ik verder geen gezeur. Gewijzigd door sciurius op 28 October 2020, 18:47 |
|
|
Gieter |
Geplaatst op 29 October 2020, 17:08
|
Activiteit Berichten: 468 Lid sinds: 03 Apr 2019 |
Als je support data genereert zou je eventueel een crash kunnen zien. Die info staat helemaal aan het eind van het bestand. |
|
|
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
| |
Spring naar forum: |
Gebruik BBcode of HTML om naar; '7.21 Security', te verwijzen!
BBcode: | |
HTML: |
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp | Forum | Laatste bericht | |
---|---|---|---|
F-Secure Mobile Security App voor Android | beveiligingssoftware | : 1 | 18 Jan 2013 |
Advertentie