obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Problemen met digitale televisie van XS4ALL. Problemen met digitale ontvangers; Motorola Vip 1853. Problemen met opnemen bewaren van, herhaalde opnames, series.
 Onderwerp afdrukken
TV-ontvanger traaaggggg
JNi
Is zeker een goed idee, want ook daar loopt het (nog) niet zoals het zou moeten...
Maar, Freedom is een jong bedrijf en dan zijn er natuurlijk altijd opstartproblemen, XS4ALL éh KPN, bestaat al veel langer en daar mag je van verwachten dat ze de meeste problemen wel opgelost hebben.... maar, het lijkt erop dat ze die nu weer aan het maken zijn!

Mijn grootste bezwaar tegen overstap naar Freedom is de TV... Ze hadden nooit Canal Digitaal als TV-provider moeten kiezen, want dat is in vergelijking met XS4ALL overduidelijk een stuk minder... je kunt veel minder zenders opnemen en ook het 'doorspoelen' blijkt nogal een probleem te zijn als ik de reacties op het forum lees...

Maar, ik ga er vanuit dat daar uiteindelijk wel een oplossing voor zal komen en dan is het toch echt EXIT XS4ALL...
 
RuudSint

JNi schreef:


Mijn grootste bezwaar tegen overstap naar Freedom is de TV... Ze hadden nooit Canal Digitaal als TV-provider moeten kiezen, want dat is in vergelijking met XS4ALL overduidelijk een stuk minder... je kunt veel minder zenders opnemen en ook het 'doorspoelen' blijkt nogal een probleem te zijn als ik de reacties op het forum lees...


Ben ik het helemaal mee eens en dat hield en houd mij ook tegen. Heb vrij slechte ervaringen met Canal Digital, weliswaar in de camper maar toch zodanig dat ik niet overging naar Freedom... Ik wacht nog even, een jong bedrijf dus het tast nog af...
FB 7590 (7.57) + FB 7490 (7.57) + Repeater 1750E (7.29) + Repeater 2400 (7.29)
 
tubejack
Ik ga de 16e naar over Freedom. TV en Radio doe ik bij Ziggo Bye-happy
 
JNi
Wacht met het overstappen naar Freedom ook nog even af!

Heb overigens het idee dat Freedom zich vooral richt op de "gevorderde" internet gebruiker, gezien de mededelingen in oa. hun laatste nieuwsbrief waarin staat dat ze binnenkort de FRITZ!Box 5530 gaan leveren, een modem wat het gebruik van losse SFP’s mogelijk maakt en geschikt is voor FTTH en GPON. Ook hebben ze 'Mijn Freedom' ge-upgrade en is er een geheel nieuwe DNS-editor...
Tja, ik weet wel een beetje waar het over gaat, maar ik ga er niet vanuit dat een "gewone" internet gebruiker ook maar enig idee heeft wat al die afkortingen betekenen Helpless

Weet ook niet of dit een goede ontwikkeling is; je moet tenslotte enoeg klanten hebben om "te overleven" en omdat ze sowieso al niet de goedkoopste zijn, zullen er genoeg mensen zijn die niet meteen naar Freedom zullen overstappen, en al helemaal niet als ze zich presenteren als een beetje een 'elite-provider' want dan zal men wellicht denken, ik heb daar niets te zoeken!

Let wel, ik hoop dat het goed gaat met Freedom en het is ook zeker een provider waar ik naartoe zal overstappen als ik bij XS4ALL weg ga (en dat zal uiteindelijk ook wel gebeuren); Hoop eigenlijk alleen dat ze hun TV-provider Canal Digitaal zo snel mogelijk vaarwel zullen zeggen, want dat is naar mijn mening "een miskoop" Sad

En, ik hoop dat ze die 'roze kleur van hun website eens gaan aanpassen in een andere kleur, maar dit terzijde... Is een kwestie van smaak natuurlijk Wink
 
tubejack
Je bent toch niet afhankelijk van Canal Digitaal? Er zij zat IPTV diensten.
 
Arjan23
Snelheid is idd verbeterd, maar nu zeer regelmatig korte onderbrekingen, met name in geluid. Vrijwel elke 5 minuten wel een korte hapering in het geluid.
 
tubejack
Traag? Ik gebruik nu een Humax 5300C. Duurt wel even voordat die gestart is. Daarna gaat het vlot. XS4ALL/KPN kastje start veel sneller, geen haperingen in het geluid of beeld. Het menu is hier nu redelijk vlot. Ik heb ook nog gekeken bij Freedom. Maar bij Canal Digitaal kun je België niet opnemen. Wie verzint zoiets? Een van de weinige zenders die wij kijken. Sad
 
tubejack
Ik gebruik inmiddels een Arris TV ontvanger, die vind ik vlot genoeg. Smile
 
RuudSint
Inmiddels een maand de Arris 5202 in gebruik en deze is wel snel, je merkt dat meteen zodra je applicaties gaat gebruiken zoals YouTube e.d. Een hele verbetering.
FB 7590 (7.57) + FB 7490 (7.57) + Repeater 1750E (7.29) + Repeater 2400 (7.29)
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'TV-ontvanger traaaggggg', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Opnames niet via tv ontvanger maar wel via App te zien TV Problemen : 3 01 sep 2020
Upload TV ontvanger al weken tot 85% Algemeen : 30 29 jul 2020
Wifi traag wanneer TV ontvanger aan staat XS4ALL met eigen modem/router : 4 14 feb 2019
TV ontvanger problemen Algemeen : 1 11 sep 2017
XS4all, afstellen afstandbediening TV en ontvanger. Algemeen : 2 23 jun 2017
Advertentie