obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Post hier ervaringen en problemen over het gebruik en instellen van de nieuwsserver.
 Onderwerp afdrukken
Veel incomplete downloads
anice
Het is de laatste tijd weer raak ik kan niets meer binnen halen alle downloads zijn incompleet ik heb 1 jaar prima kunnen downloaden met deze server maar nu pfff
 
feplas
Mijn ervaring is toch anders.
Alles wat ik oppak is compleet of compleet te maken met een hele kleine reparatie.
Dat de retentie niet is wat een paar maande geleden was heeft xs4all toen voor gewaarschuwd.
Er was meer opslagcapaciteit toegekend waardoor alles wat langer op de server kon blijven staan.
Maar, er wordt zoveel in de nieuwsgroepen gegooid dat dit weer ten koste gaat van de oudste data, of je moet er nog meer schijfruimte aan toekennen. Waar is het einde.
Waarschijnlijk wanneer er een definitief verbod komt.

Ik kan tot 14 dagen oud ophalen, wat voor mij ruim voldoende is.
Wil je een langere retentietijd adviseer ik je een payserver te nemen. dan kan je data downloaden tot een jaar of zelfs nog langer geleden.

Ziggo is met de nieuwsgroepen ook niet alles. Met het plus abonnement kan je tot 50 gig per maand downloaden. Met het extra abonnementen mag je ongelimiteerd downloaden.
Bij xs4all is bij geen 1 abonnement een limiet.

Veel mensen nemen xs4all kwalijk dat de abonnementen niet doen wat je mag verwachten. Zit iets in.
Maar, als je teveel betaald is dat eigen schuld. Je bent zelf verantwoordelijk voor wat je koopt en wat je ervoor betaald.
Een telefoontje naar xs4all en je kan je abonnement terug laten zetten naar een die past bij de snelheid die op jou aansluiting haalbaar is, en je gaat dan ook minder betalen per maand.
Als dat niet snel genoeg is moet je verder kijken naar andere providers die wel hogere snelheden kan geven. Maar, overal is er wel wat. Ik heb bij familie en vrienden genoeg ellende gezien met ziggo, maar ook met andere providers.

succes met je overstap
 
glasman
Ik heb niet zo veel verstand van nieuwsgroepen, maar ik zie wel dat ik maar 4 stukjes van een bestand tegelijkertijd kan downloaden, niet meer.
deze stukjes downloaden met een snelheid van 800kb-1000kb/s
Kortom, de maximale download die ik haal zit tussen de 3-4megabyte per seconde terwijl ik het 3 dubbele kan halen met bittorrent.
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Veel incomplete downloads', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
FritzBox 7340 veel ruis in wifi omgeving Fritzbox : 2 31 jul 2014
Snelheid Glasvezel veel lager dan beloofd XS4ALL Glasvezel diensten : 23 25 feb 2012
Advertentie