obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Algemeen, maar niet gemeen.
 Onderwerp afdrukken
Probleem met WIFI Fritzbox 7340 en Macbook Pro
navychair
Hi, ik ben nieuw op dit forum en ook redelijk gefrustreerd.

We hebben zojuist een xs4all aansluiting gekregen met de Fritzbox 7340. Nu gaat de instelling van internet op onze Windows computer zonder problemen, maar op onze 2 Macbooks (13 inch, Pro) krijgen we nauwelijks verbinding met wifi en als we al verbinding hebben, dan valt hij weg en komt deze alleen terug indien we de airport verbreken en opnieuw verbinden.

We hebben de computer eerder in de VS op diverse Wifi netwerken aangesloten en nooit eerder dit probleem gehad. Is iemand hier bekend mee?

Bij voorbaat zeer veel dank

(ik heb al een nieuw radio channel gezocht, de airport als prioriteitsverbinding gezet, ge"pang"ed oid, het werkt allemaal niet.)
 
Berend Jansen
Ik wil graag aanhaken bij deze vraag, als het mag.
Ook hier problemen met een MacBook Pro 17"
Er is draadloze verbinding, maar deze wordt regelmatig verbroken of de melding dat de verbinding weer wordt geïnitialiseerd komt. Bovendien is de verbinding een stuk trager dan via een bedrade windows pc. Een windows laptop heeft wél een constante draadloze verbinding, maar is ook traag.
In onze vorige woning met een Ziggo abonnement was er vrijwel geen verschil in snelheden.
Iemand een oplossing?
 
ecblackie
Beste Berend,

Het probleem zit in de Wifi N , ht is een behoorlijk technisch verhaal, maar ik heb het opgelost ,

zie bijgaand link waar het perfect in beschreven staat,

http://www.slideshare.net/tolboom/uitvallende-wi-fi-op-imac-bij-fritzbox-7340


bij mij weert het inmiddels perfect

succes
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Probleem met WIFI Fritzbox 7340 en Macbook Pro', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Fritzbox 7583 Fritzbox : 558 12 aug 2022
Managed switch vóór de Fritzbox XS4ALL met eigen modem/router : 2 24 jan 2022
Fritzbox Algemeen : 4 16 okt 2021
Tips voor Fritzbox 7590 en en de Repeater 2400 Fritzbox : 2 07 okt 2021
Nest Mini (2nd gen) en Fritzbox 7583 Fritzbox : 1 28 sep 2021
Advertentie