obey-robots.txt
20 Oktober 2018, 07:02
Navigatie
Advertentie
data-full-width-responsive="true">
Ledenenquête
XS4ALL, ik wil een herhalende reeks opnames kunnen instellen!

Ja.
Ledenenquête: XS4ALL, ik wil een herhalende reeks opnames kunnen instellen! Ja. 77% [162 stemmen]
77% [162 stemmen]

Nee.
Ledenenquête: XS4ALL, ik wil een herhalende reeks opnames kunnen instellen! Nee. 2% [4 stemmen]
2% [4 stemmen]

Maakt niet uit, ik download het wel van internet.
Ledenenquête: XS4ALL, ik wil een herhalende reeks opnames kunnen instellen! Maakt niet uit, ik download het wel van internet. 6% [13 stemmen]
6% [13 stemmen]

Niet van toepassing.
Ledenenquête: XS4ALL, ik wil een herhalende reeks opnames kunnen instellen! Niet van toepassing. 15% [31 stemmen]
15% [31 stemmen]

Stemmen: 210
U dient in te loggen om te stemmen.
Gestart: 05 jun 2012

Enquête-archief
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord


Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.
XS4ALL Gebruikers Groep
Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Onderwerp bekijken
Geen verbinding met internet. Meld hier storingen. Zo kunnen storingen inzichtelijk gemaakt worden.
 Onderwerp afdrukken

klacht mbt storing, en afhandeling

Veaudeville
Vorige week donderdag bleek ik ineens afgesloten te zijn van internet en telefonie. Dit bleek een fout te zijn, gemaakt door de KPN, in de schakelkast. Dit i.v.m. overstap van adsl naar vdsl. Vrijdagmidddag bleek de storing opgeheven, waarvan ik maandag via sms een bevestiging kreeg.
Maandagmiddag bleek ik bij thuiskomen weer geen internet en telefonie te hebben. Daarom helpdesk weer gebeld:
- medewerker liet weten dat ik dinsdag terug moest bellen, de afdeling die "erover ging" was niet bereikbaar. Hij wist te melden dat ik geen internet meer had wegens een administratieve fout.
- Dinsdagmorgen gebeld vanaf mijn werk. Helpdesk medewerker liet weten dat het modem ws kapot was. Tevens het verzoek op 's middags weer terug te bellen vanaf huis.
- Dinsdagavond weer gebeld. Helpdeskmedewerker laat weten dat het ws een adminisatratiefe fout was, en dat ik ws wel voor het weekend weer internet zou hebben. Hij zou dit volgen, en mij donderdag terug bellen. dit is niet gebeurd.
- Vanavond, donderdag, heb ik de helpdesk weer gebeld. Ook deze medewerker laat weten dat het om een administratieve fout zou gaan, en dat hij een mail zou gaan sturen om deze storing met enige spoed op te lossen.

Kortom.., het lijkt of de helpdeskmedewerker die ik dinsdagavond aan de telefoon heb gehad niets heeft gedaan, en zich niet aan zijn woord heeft gehouden.
De storing bestaat nog steeds, zal naar het zich laat aanzien morgen verholpen worden.

Mijn vertrouwen in xs als provider is inmiddels weg; ik zit nu anderhalf jaar bij xs, en ken alleen maar problemen, hetzij met een modem (ja, de 7340), en nu dit; afgesloten worden, zonder reden.
Ook het probleemoplossend vermogen van een helpdeskmedewerker van wie ik de naam hier niet zal noemen, is bedroevend slecht.

Samenvattend:
- een zeer gebrekkige communicatie
- een storing die nog steeds niet is opgelost
- niet adequate handelingen door helpdeskmedewerker X.

Ik zal naast deze post ook een klacht indienen via de site.
 
data-full-width-responsive="true">
Spring naar forum:
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'klacht mbt storing, en afhandeling', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerpen Forum antwoorden Laatste bericht
24u storing Dat kan toch niet meer!!! Klacht over XS4ALL 2 29 augustus 2017, 09:21
Mobiel internet storing snelheid XS4ALL Mobiel Internet Go, Start, Lite en Basic 2 16 juni 2017, 13:05
Storing Frizbox 7490 - ALWEER! Fritzbox 5 09 april 2017, 13:29
Storing TV Ontvanger motorola TV Problemen 4 15 december 2015, 08:17
Klacht over beloofde snelheid Klacht over XS4ALL 5 29 augustus 2014, 19:13
Goedemorgen bezoeker
FritzBox info
FritzBox infohttps://fritzbox-info.nl/
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord



Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Laatst geziene leden
| RonWitman02:48:42
| hurriwillem06:18:39
| Access07:33:24
| FredG07:58:17
| richard0108:57:05
| lordqryo08:58:39
| grimson09:06:08
| GeerS09:26:08
| chrisvi10:04:03
| Gondelier10:09:13
Shoutbox
U moet ingelogd zijn om een bericht te plaatsen.

15 september 2018, 01:06
test

19 januari 2018, 08:44
Internet&telefoon weer down sinds ca 7:45 in Zwolle, anderen ook?

24 december 2017, 11:47
Is er een snelcode om de Fritzbox 7581 automatisch te herstarten ?

20 december 2017, 13:56
Melding in FB: DNS error.

20 december 2017, 13:53
Geen internet in Den Hoorn, Achterdijkshoorn 30 (2635 MK). En storingsnummer neemt niet op.