obey-robots.txt
10 December 2018, 10:46
Navigatie
Advertentie
data-full-width-responsive="true">
Ledenenquête
XS4ALL, ik wil een herhalende reeks opnames kunnen instellen!

Ja.
Ledenenquête: XS4ALL, ik wil een herhalende reeks opnames kunnen instellen! Ja. 77% [167 stemmen]
77% [167 stemmen]

Nee.
Ledenenquête: XS4ALL, ik wil een herhalende reeks opnames kunnen instellen! Nee. 2% [4 stemmen]
2% [4 stemmen]

Maakt niet uit, ik download het wel van internet.
Ledenenquête: XS4ALL, ik wil een herhalende reeks opnames kunnen instellen! Maakt niet uit, ik download het wel van internet. 6% [13 stemmen]
6% [13 stemmen]

Niet van toepassing.
Ledenenquête: XS4ALL, ik wil een herhalende reeks opnames kunnen instellen! Niet van toepassing. 15% [32 stemmen]
15% [32 stemmen]

Stemmen: 216
U dient in te loggen om te stemmen.
Gestart: 05 jun 2012

Enquête-archief
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.
XS4ALL Gebruikers Groep
Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Onderwerp bekijken
Klacht over XS4ALL? Post hier je XS4ALL klacht over b.v. een storing met internet, telefonie of je modem. Grof taalgebruik is echter niet toegestaan!
 Onderwerp afdrukken

Geen contact mogelijk...onze website domeinen zijn niet bereikbaar.

Nord Cargo
Hallo XS4ALL

Ik wou gewoon even mededelen dat het contact tussen jullie en ons bedrijf uitermate slecht is....
Er word 9 van 10 x niet gereageerd op onze emails en onze websites zijn (zogenaamd niet actief) terwijl we er wel elke maand voor betalen maar onze klanten kunnen onze website dus niet bereiken...

Wat gaat hier nu mis? , is het zoveel werk om een mail te beantwoorden of een probleem op te lossen? , wij krijgen het idee dat jullie niet eens weten wat jullie doen.

Wij zitten nu al meer dan 2 maanden met hetzelfde probleem maar het is dus nog steeds niet opgelost...

Wij zijn benieuwd of iemand van XS4ALL hier op reageert , misschien krijgen we dan eindelijk uw aandacht.

MVG , Nord Cargo BV Moerdijk

HenkJan
Vreemd. www.nordcargo.nl is gewoon bereikbaar.

Of gaat het om een andere site?

Nord Cargo
Wij hebben inderdaad 4 domeinen >

www.nordcargo.nl
www.nordcargo.com
www.transportspanje.nl
www.spanjetransport.nl

Die onderste 2 werken niet , terwijl we er wel voor betalen...

De bovenste 2 werken wel gewoon goed.

Access
@Nord Cargo

Kijk hier eens naar: http://www.fxw.nl/index.php/product-vps-dds.

Alle gebruikers.eu groepen draaien bij deze hoster. Ik ben er zeer te spreken over. Alle support vragen zijn naar tevredenheid en snel afgehandeld. Mocht je naar deze hoster willen overstappen laat me dat dan even weten. Als beloning voor het aanbevelen krijg ik 1x het maandbedrag van het pakket dat jullie afnemen. Daarvoor is wel mijn referentie nodig, die ik dan per PM aan je opstuur.

Wat XS4ALL hosting betreft, dat zul je met de klantenservice moeten oplossen. Dit is een forum over XS4ALL, maar is niet van XS4ALL. Toch is het goed je verhaal hier neer te zetten. Negatieve geluiden wil een bedrijf maar al te graag voorkomen. Wink
Access

Alice, CaiWay, Glasvezel, Kabel, KPN, Online, Stipte, T-Mobile, Tele2, Telfort, UPC, VodaFone, XS4ALL, ZeeLandNet, Ziggo. Laatste berichten overzicht alle Gebruikers Forums.

Spring naar forum:
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Geen contact mogelijk...onze website domeinen zijn niet bereikbaar.', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerpen Forum antwoorden Laatste bericht
FB 7590 verbindt niet vglns profiel 35b Fritzbox 37 16 november 2018, 23:33
gastnetwerk activeren betekent geen toeggang meer tot prive netwerk Fritzbox 3 03 november 2018, 23:03
FRITZ!Box 5490 DNS server werkt niet Fritzbox 9 08 oktober 2018, 11:23
XS4ALL settopbox decodeert geen Dolby digital plus signaal Algemeen 2 29 september 2018, 10:27
Fritzbox verbonden met een Ziggomodem: Parental Control werkt niet. Fritzbox 2 09 september 2018, 19:56
Goedemorgen bezoeker
FritzBox info
FritzBox infohttps://fritzbox-info.nl/
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Laatst geziene leden
| gerbenh< 5 mins
| chefke00:35:16
| Dio00:46:32
| harjans00:48:06
| Access00:55:22
| chrisvi01:27:22
| Wim106402:40:12
| RonWitman09:51:23
| sensensens11:41:20
| Dect12:40:37
Shoutbox
U moet ingelogd zijn om een bericht te plaatsen.

15 september 2018, 01:06
test

19 januari 2018, 08:44
Internet&telefoon weer down sinds ca 7:45 in Zwolle, anderen ook?

24 december 2017, 11:47
Is er een snelcode om de Fritzbox 7581 automatisch te herstarten ?

20 december 2017, 13:56
Melding in FB: DNS error.

20 december 2017, 13:53
Geen internet in Den Hoorn, Achterdijkshoorn 30 (2635 MK). En storingsnummer neemt niet op.