obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Klacht over XS4ALL? Post hier je XS4ALL klacht over b.v. een storing met internet, telefonie of je modem. Grof taalgebruik is echter niet toegestaan!
 Onderwerp afdrukken
Geen contact mogelijk...onze website domeinen zijn niet bereikbaar.
Nord Cargo
Hallo XS4ALL

Ik wou gewoon even mededelen dat het contact tussen jullie en ons bedrijf uitermate slecht is....
Er word 9 van 10 x niet gereageerd op onze emails en onze websites zijn (zogenaamd niet actief) terwijl we er wel elke maand voor betalen maar onze klanten kunnen onze website dus niet bereiken...

Wat gaat hier nu mis? , is het zoveel werk om een mail te beantwoorden of een probleem op te lossen? , wij krijgen het idee dat jullie niet eens weten wat jullie doen.

Wij zitten nu al meer dan 2 maanden met hetzelfde probleem maar het is dus nog steeds niet opgelost...

Wij zijn benieuwd of iemand van XS4ALL hier op reageert , misschien krijgen we dan eindelijk uw aandacht.

MVG , Nord Cargo BV Moerdijk
 
Nord Cargo
Wij hebben inderdaad 4 domeinen >

www.nordcargo.nl
www.nordcargo.com
www.transportspanje.nl
www.spanjetransport.nl


Die onderste 2 werken niet , terwijl we er wel voor betalen...

De bovenste 2 werken wel gewoon goed.
 
Access
@Nord Cargo

Kijk hier eens naar: http://www.fxw.nl/index.php/product-vps-dds.

Alle gebruikers.eu groepen draaien bij deze hoster. Ik ben er zeer te spreken over. Alle support vragen zijn naar tevredenheid en snel afgehandeld. Mocht je naar deze hoster willen overstappen laat me dat dan even weten. Als beloning voor het aanbevelen krijg ik 1x het maandbedrag van het pakket dat jullie afnemen. Daarvoor is wel mijn referentie nodig, die ik dan per PM aan je opstuur.

Wat XS4ALL hosting betreft, dat zul je met de klantenservice moeten oplossen. Dit is een forum over XS4ALL, maar is niet van XS4ALL. Toch is het goed je verhaal hier neer te zetten. Negatieve geluiden wil een bedrijf maar al te graag voorkomen. Wink
Kies BBcode image, plak in handtekening.

?id=1wqxcou
speed-testing
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Geen contact mogelijk...onze website domeinen zijn niet bereikbaar.', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
FB7581 Parental control werkt niet naar behoren Instelling problemen : 12 29 sep 2021
xs4all geeft toe: geen stabiel internet Klacht over XS4ALL : 2 05 mei 2021
Televisie-app geen beeld op iPad TV Problemen : 1 05 apr 2021
Gast profiel niet toegewezen? Fritzbox : 5 07 mrt 2021
Terugkijken niet beschikbaar TV Problemen : 3 28 jan 2021
Advertentie