obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Ruim zenderaanbod: 53 TV-zenders, 90 radiokanalen. Videotheek Thuis: Keuze uit ruim 2000 films. Programma Gemist: Nederland 1, 2 en 3, gisteren en vandaag. Live TV Pauzeren: Onderbreken, terugspoelen en weer afspelen.
 Onderwerp afdrukken
Televisie en iMac 27"
Chris
Heb zojuist televisie van xs4all. Weet iemand of je het televisiesignaal over een iMac 27" kan afspelen? Dat scheelt de aanschaf van een nieuwe tv. Ik ben nogal een leek op dit gebied.
 
reneo
Wij kijken ook tv middels een 27" iMac. Digitenne middels een eyeTV stick. Maar liever kijk ik tv van xs4all.
We hebben niet voor nix een iMac als tv neergezet. Het is een pracht machine die niet misstaat. Daarom willen we ook geen extra randaparratuur erbij, zeker geen lelijke settopbox voor interactieve tv.
Ondanks dat tv van xs4all via de dsl-lijn, heb je een aparte ontvanger nodig. Hierdoor moet je een speciale converter kopen waarmee je de hdmi uitgang van het xs4all kastje kan verbinden met je iMac. Deze convert dan het hdmi signaal naar minidisplayport. Hier zitten wel een hoop restricties aan. Alleen het oudere type 27" iMac kan hiervoor gebruikt worden in monitor target mode. En dan kan je hem niet gebruiken op de native resolutie, wel op 720p...

Beter was het geweest als xs4all een stukje software als eyeTV zou meeleveren. Of een plugin voor je webbrowser, of nog beter: nog een plug-in voor frontrow of plex... maar dat zit er jammer genoeg niet in. Voorlopig kijken wij dus nog digitenne via een sticky...
 
Chris
Dank! Ik zal eyetv stick proberen.
 
Chris
Dank voor je reactie!
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Televisie en iMac 27"', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Televisie-app geen beeld op iPad TV Problemen : 1 05 apr 2021
zenderwijzigingen Televisie van XS4ALL per 15 januari 2012 Pluspakket : 2 07 feb 2019
Televisie over router werkt niet Fritzbox : 6 24 sep 2013
geen wifi contact fritzbox en televisie WiFi : 2 03 aug 2013
televisie van xs4all.nl een ramp Klacht over XS4ALL : 3 10 jun 2013
Advertentie