obey-robots.txt
17 Juli 2018, 19:11
Navigatie
Ledenenquête
XS4ALL, ik wil een herhalende reeks opnames kunnen instellen!

Ja.
Ledenenquête: XS4ALL, ik wil een herhalende reeks opnames kunnen instellen! Ja. 79% [152 stemmen]
79% [152 stemmen]

Nee.
Ledenenquête: XS4ALL, ik wil een herhalende reeks opnames kunnen instellen! Nee. 2% [4 stemmen]
2% [4 stemmen]

Maakt niet uit, ik download het wel van internet.
Ledenenquête: XS4ALL, ik wil een herhalende reeks opnames kunnen instellen! Maakt niet uit, ik download het wel van internet. 6% [12 stemmen]
6% [12 stemmen]

Niet van toepassing.
Ledenenquête: XS4ALL, ik wil een herhalende reeks opnames kunnen instellen! Niet van toepassing. 13% [25 stemmen]
13% [25 stemmen]

Stemmen: 193
U dient in te loggen om te stemmen.
Gestart: 05 jun 2012

Enquête-archief
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord


Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.
XS4ALL Gebruikers Groep
Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Onderwerp bekijken
Meld hier je ervaringen met monteurs, vertragingen in de oplevering van je verbinding.
 Onderwerp afdrukken

Normale gang van zaken?

pdan
Beste forumlezers,

Even in het kort mijn ervaring tot nu toe, en de vraag aan jullie of dit de normale gang van zaken is?

Na geruime tijd voor werk in het buitenland te zijn geweest en weer terug in het koude vertrouwde Nederland wilde ik weer internet via XS4ALL want in het verleden heb ik hier goede ervaringen mee gehad.
Destijds had ik een telefoonlijn en daar kwam DSL ook overheen. Dus ik vraag bij KPN een telefoonnummer op de vaste lijn aan.
Krijg netjes een telefoonnummer en vraag via XS4ALL internet-lite aan op dat telefoonnummer. Het bestellen ging vrij simpel want veel keuze opties zijn er niet.

Na een week nog niets gehoord te hebben van XS4ALL toch maar eens contact opgenomen. De volgende week zouden we internet hebben was het antwoord. Na de 2e week nog maar een keertje gebeld, er staat een levertijd van 3 weken op dsl verbindingen dus volgende week hebben we dan echt internet. De 3e week wordt ik gebeld door KPN met het antwoord dat de verbinding die door XS4ALL is aangevraagd bij KPN niet geleverd kan worden want er is een aderpaar niet doorgelast naar mijn huis. Ik vraag verbaasd waarom het niet over dezelfde lijn kan zoals voorheen. Dit is niet aangevraagd door XS4ALL. Laswerkzaamheden worden betaald door XS4ALL en duurt ongeveer een 2 weken voordat het volledig opgeleverd is, of de hele aanvraag annuleren en wederom opnieuw gaan aanvragen (duurt nog langer vreemd genoeg). Nou laat die kabels dan maar door KPN lassen.

Na 2 weken wordt ik gebeld dat op Maandag de 26e September de laswerkzaamheden worden gedaan en de 28e wordt de verbinding getest en ik krijg een brief van XS4ALL dat ik de 29e online ben. Nu stonden de beste werklui op Zaterdag 24 september zonder aankondiging op de stoep om de kabels in de tuin door te lassen. Nou prima, ben toevallig toch thuis dus ga je gang. De jongens hebben netjes hun laswerkzaamheden gedaan en de boel netjes achtergelaten! KPN staat vandaag op de stoep om even de lijn te testen, werkt niet, de beste man naar de centrale. Het zal wel verkeerd gelast zijn.
Dus na een dikke vijf weken zit ik nog steeds zonder internet, en moet de tuin weer opengegraven worden.

Ik begrijp niet waarom alles zo moeilijk moet gaan tegenwoordig, is dit de normale gang van zaken? Ik heb uren aan de lijn gezeten met XS4ALL en KPN om tot een eenvoudigere oplossing te komen zonder alle extra kosten en werkzaamheden. Uiteindelijk heb je niets te zeggen geen inbreng en laat je het maar gebeuren met alle problemen die erbij komen.
De oplevering van een extra lijn door KPN is 2 uitstekende aders in je ISRA punt, moet ik het zelf maar weer aan elkaar zien te knopen!
KPN heeft vriendelijk personeel, maar degene die ik aan de lijn heb gehad zeggen zelf dat ze geen idee hebben hoe het werkt.

(Met dank aan mijn overbuurman die mij zolang draadloos beschikbaar stelt.)

Automatisch samengevoegd met vorige post op: september 30 2011 13:06:54:
KPN stond gisteren weer op de stoep, ze hebben andere kabeltjes doorverbonden in de centrale en nu werkt het! Eindelijk weer internet.
Gewijzigd door pdan op 30 september 2011, 13:06
 
Spring naar forum:
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Normale gang van zaken?', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerpen Forum antwoorden Laatste bericht
Stand van zaken 7581 Fritzbox 3 15 augustus 2017, 23:12
Goedenavond bezoeker
FritzBox info
FritzBox infohttps://fritzbox-info.nl/
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord



Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Laatst geziene leden
| GL2814-100:27:34
| meppele01:09:26
| uroeder02:27:26
| lsluijter06:11:27
| Daan08:06:15
| jo08:09:40
| phonkee10:29:42
| helzing21:16:52
| fwteb 1 dag
| LoTek 1 dag
Shoutbox
U moet ingelogd zijn om een bericht te plaatsen.

19 januari 2018, 08:44
Internet&telefoon weer down sinds ca 7:45 in Zwolle, anderen ook?

24 december 2017, 11:47
Is er een snelcode om de Fritzbox 7581 automatisch te herstarten ?

20 december 2017, 13:56
Melding in FB: DNS error.

20 december 2017, 13:53
Geen internet in Den Hoorn, Achterdijkshoorn 30 (2635 MK). En storingsnummer neemt niet op.

25 november 2017, 16:41
Heeft u een AVM 7581 Fritzbox gebruik dan de laatste firmware hiervoor: https://service.av
m.de/downloads/bet
a/fritzbox_7581/en
glish/
Firmware Beta Plus voor al uw 7581 perikelen.