obey-robots.txt
17 Augustus 2018, 09:03
Navigatie
Advertentie
data-full-width-responsive="true">
Ledenenquête
XS4ALL, ik wil een herhalende reeks opnames kunnen instellen!

Ja.
Ledenenquête: XS4ALL, ik wil een herhalende reeks opnames kunnen instellen! Ja. 78% [153 stemmen]
78% [153 stemmen]

Nee.
Ledenenquête: XS4ALL, ik wil een herhalende reeks opnames kunnen instellen! Nee. 2% [4 stemmen]
2% [4 stemmen]

Maakt niet uit, ik download het wel van internet.
Ledenenquête: XS4ALL, ik wil een herhalende reeks opnames kunnen instellen! Maakt niet uit, ik download het wel van internet. 7% [13 stemmen]
7% [13 stemmen]

Niet van toepassing.
Ledenenquête: XS4ALL, ik wil een herhalende reeks opnames kunnen instellen! Niet van toepassing. 13% [25 stemmen]
13% [25 stemmen]

Stemmen: 195
U dient in te loggen om te stemmen.
Gestart: 05 jun 2012

Enquête-archief
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord


Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.
XS4ALL Gebruikers Groep
Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Onderwerp bekijken
Meld hier verbeteringen en verslechteringen in de voorwaarden.
 Onderwerp afdrukken

Welke voorwaarden?

ArcoWitter
Ik ben eigenljik wel benieuwd naar waar de voorwaarden nu eigenlijk te vinden zijn met de wijzigingen (op datum) op die voorwaarden.
Ondanks herhaaldelijk zoeken heb ik dit niet goed kunnen vinden.
Zo is het ook niet duidelijk welke voorwaarden nu eigenlijk gelden als je een (nieuwe) dienst afneemt. Wordt dat expres zo onduidelijk gecommuniceerd of is het gewoon iets waar de sitebouwers/supportmedewerkers niet in geinteresseerd zijn?

Ook en met name zijn de overeenkomsten niet in te zien. Dus de specifieke regels waarmee je een overeenkomst bent aangegaan.

Ja, ok, via de zoekfunctie kun je iets vinden over voorwaarden, maar dat is niet echt een mooi uitputtend verhaal, zoals vanaf wanneer de voorwaarden gelden en niets over de regels van een overeenkomst.
Gewijzigd door ArcoWitter op 12 oktober 2011, 09:39
 
data-full-width-responsive="true">
decbbe9015
ArcoWitter schreef:

Ik ben eigenljik wel benieuwd naar waar de voorwaarden nu eigenlijk te vinden zijn met de wijzigingen (op datum) op die voorwaarden.
Ondanks herhaaldelijk zoeken heb ik dit niet goed kunnen vinden.
Zo is het ook niet duidelijk welke voorwaarden nu eigenlijk gelden als je een (nieuwe) dienst afneemt. Wordt dat expres zo onduidelijk gecommuniceerd of is het gewoon iets waar de sitebouwers/supportmedewerkers niet in geinteresseerd zijn?

Ook en met name zijn de overeenkomsten niet in te zien. Dus de specifieke regels waarmee je een overeenkomst bent aangegaan.

Ja, ok, via de zoekfunctie kun je iets vinden over voorwaarden, maar dat is niet echt een mooi uitputtend verhaal, zoals vanaf wanneer de voorwaarden gelden en niets over de regels van een overeenkomst.


Het bestelproces vereist je een vink te zetten waarmee je belooft bekend te zijn met de van toepassing zijnde voorwaarden, waaronder natuurlijk de algemene voorwaarden, die op elke pagina van de website onderaan zijn te vinden. Maar ik vind het ook gek dat je wel contractant bent, maar geen contract kunt krijgen.
 
ArcoWitter
Precies - ik zou verwachten dat die gegevens gewoon keurig bij je eigen informatie staat (onder Service of zo)
 
data-full-width-responsive="true">
Spring naar forum:
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Welke voorwaarden?', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Goedemorgen bezoeker
FritzBox info
FritzBox infohttps://fritzbox-info.nl/
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord



Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Laatst geziene leden
| Access< 5 mins
| jo00:44:50
| jsferg00:54:07
| tubejack02:08:38
| meppele08:21:43
| Eye2Eye09:36:37
| lsluijter10:10:02
| chefke11:15:40
| helzing12:52:33
| Prutser14:02:43
Shoutbox
U moet ingelogd zijn om een bericht te plaatsen.

19 januari 2018, 08:44
Internet&telefoon weer down sinds ca 7:45 in Zwolle, anderen ook?

24 december 2017, 11:47
Is er een snelcode om de Fritzbox 7581 automatisch te herstarten ?

20 december 2017, 13:56
Melding in FB: DNS error.

20 december 2017, 13:53
Geen internet in Den Hoorn, Achterdijkshoorn 30 (2635 MK). En storingsnummer neemt niet op.

25 november 2017, 16:41
Heeft u een AVM 7581 Fritzbox gebruik dan de laatste firmware hiervoor: https://service.av
m.de/downloads/bet
a/fritzbox_7581/en
glish/
Firmware Beta Plus voor al uw 7581 perikelen.