Onderwerp bekijken
Algemeen, maar niet gemeen.
Domeinnaam houder wijziging
|
|
technische dienst |
Geplaatst op 12 October 2011, 21:18
|
Activiteit Berichten: 1 Lid sinds: 12 Oct 2011 |
Graag uit ik mijn ongenoegen hier over de uitermate slechte klantvriendelijkheid bij hulp van de klantenservice van xs4all bij het wijzigen van een domeinnaam houder voor een geregistreerde website. Al dagen word ik van de kast naar de muur gestuurt. Ik wil alleen maar mijn naam als houder wijzigen van een domein dat ik aanhoud bij xs4all. Houder moet alleen wijzigen, wie o wie kan het naar OHV Vermogensbeheer aanpassen ipv ohv? Domeinnaam myohv.nl Status actief Houder OHV Administratieve contactpersoon postmaster@myohv.nl Registrar XS4ALL Internet B.V. * Teleportboulevard 121 1043EJ Amsterdam Nederland |
|
|
Access |
Geplaatst op 12 October 2011, 22:08
|
Superbeheerder » In the cloud » 3e wolk » Internet,TV & Bellen » FRITZ!Box 7340/7360 » Asus RT-AC87U » Erediv Live+Sport1 » Motorola VIP1963 Berichten: 307 Lid sinds: 29 Dec 2008 |
Kijk eens op https://www.sidn.nl/, mogelijk kom je daar verder. Heeft xs4all geen domein beheer paneel? Als laatste redmiddel kun je het domein verhuizen naar een andere hoster en dan de gegevens wijzigen. |
|
|
Hendrik9999 |
Geplaatst op 12 October 2011, 23:08
|
Activiteit Berichten: 4 Lid sinds: 12 May 2010 |
Quote Access schreef: Kijk eens op https://www.sidn.nl/, mogelijk kom je daar verder. Heeft xs4all geen domein beheer paneel? Als laatste redmiddel kun je het domein verhuizen naar een andere hoster en dan de gegevens wijzigen. SIDN neemt alleen opdrachten aan van providers en niet van particulieren. Je zult dit soort zaken toch via XS4ALL moeten regelen. |
|
|
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
| |
Spring naar forum: |
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Domeinnaam houder wijziging', te verwijzen!
BBcode: | |
HTML: |
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp | Forum | Laatste bericht | |
---|---|---|---|
Domeinnaam wijzigen in Fritz!Box 5490 | Fritzbox | : 5 | 23 Nov 2017 |
Advertentie