obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Post hier je ervaringen en problemen met de gratis beveiligingssoftware van XS4ALL
 Onderwerp afdrukken
f-secure gedrag met video streams
urtf
Heb F-secure op een laptop geinstalleerd en ineens spelen videostreams in Firefox8 hakkerig en met het geluid "out of sync". Heb vooral last met Silverlight streams maar ook in Flash gaan zaken hakkend en stotend. Heb best wel een snelle laptop (AMD Fusion A6-3410MX, W7, 64 bit, 8Gbyte) maar het kijken naar het NOS journaal of naar uitzendig gemist gaat niet meer.

Zijn er meer mensen met dit probleem? Heb al het nodige uitgezet in F-Secure maar dat helpt niet
 
4n
Net twee dagen F-Secure. Firefox en IE starten langzamer op dan voorheen en pagina's (met name waar filmpjes of reclame staan) laden erg traag. Ook duurt het een tijd voordat ik kan klikken op een link. Heb van alles geprobeerd. Plugins uit/aan/geupdate/vervangen: helpt niet. Browserbeveiliging van F-Secure uitgeschakeld: helpt niet. Toen op de pagina Deepguard het vinkje weggehaald bij 'Geavanceerde procescontrole gebruiken': helpt wel! Alles loopt gelukkig weer als een trein. Weet alleen niet of het erg veel kwaad kan om dit uit te zetten. Ik kan weinig tot geen informatie vinden over dit item.
 
urtf
Dank voor de reactie 4n,

Ben naar aanleiding daarvan nog eens allerlei opties aan en uit gaan zetten en bingo: probleem verdwenen maar geen idee waarom. Ik heb inmiddels alle beveiligingsopties zo ongeveer aanstaan (ook deepguard en browserbeveiliging) en de streams worden goed afgespeeld.

Misschien is het de laatste update geweest, misschien heb ik met het uit en aanvinken een bug geneutraliseerd; ik heb het probleem meer kunnen terughalen.
 
ArchStanton
Ik had de hier genoemde problemen ook, en bij mij was het voldoende om de optie 'webtraffic scannen' uit te zetten. Ook het volledig uitschakelen van de Browser Protection plugin wil wel helpen. Alleen de optie uitzetten in het programma is niet genoeg, je moet de plugin ook zelf uitzetten via de Add-on manager van Firefox. Het gekke is dat het wel lijkt of het op den duur steeds erger wordt. Toen ik het programma net geinstalleerd had merkte ik nog niets van een verslechterde snelheid, maar na een paar keer de pc hertarten werd het steeds erger. Er is inmiddels een volgens de maker sterk verbeterde versie 2012 van F-Secure, maar deze is nog niet beschikbaar voor klanten die het programma via de internetprovider krijgen. Afwachten maar.
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'f-secure gedrag met video streams', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Eufy Video deurbel <> Fritz!box 7590 Domotica : 14 25 jun 2022
F-Secure Banking Protection banner beveiligingssoftware : 5 08 feb 2021
Traag updaten F-Secure SAFE beveiligingssoftware : 1 26 dec 2020
Fout bij het starten van de video (403-10146) TV Problemen : 11 31 mrt 2020
F-Secure & Microsoft Edge Chromium beveiligingssoftware : 3 19 mrt 2020
Advertentie