obey-robots.txt
22 Juni 2018, 01:53
Navigatie
Ledenenquête
XS4ALL, ik wil een herhalende reeks opnames kunnen instellen!

Ja.
Ledenenquête: XS4ALL, ik wil een herhalende reeks opnames kunnen instellen! Ja. 79% [151 stemmen]
79% [151 stemmen]

Nee.
Ledenenquête: XS4ALL, ik wil een herhalende reeks opnames kunnen instellen! Nee. 2% [4 stemmen]
2% [4 stemmen]

Maakt niet uit, ik download het wel van internet.
Ledenenquête: XS4ALL, ik wil een herhalende reeks opnames kunnen instellen! Maakt niet uit, ik download het wel van internet. 6% [11 stemmen]
6% [11 stemmen]

Niet van toepassing.
Ledenenquête: XS4ALL, ik wil een herhalende reeks opnames kunnen instellen! Niet van toepassing. 13% [24 stemmen]
13% [24 stemmen]

Stemmen: 190
U dient in te loggen om te stemmen.
Gestart: 05 jun 2012

Enquête-archief
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.
XS4ALL Gebruikers Groep
Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Onderwerp bekijken
Alle modems geleverd door XS4ALL, waaronder de FRITZ!Box 7170.
 Onderwerp afdrukken

Leuke uitdaging... Fritzbox 7170 probleem

glasman
Ik heb mijn oude Fritzbox 7170 uit de kast gehaald. Deze had problemen met alle 4 de LAN aansluitingen. Ik kan daarmee dus ook niet op de fritzbox komen.
de WLAN werkt wel, maar ik weet de WLAN code niet meer. Hoe kan ik nu op de fritzbox komen.
Ik wil namelijk de LAN instellingen nalopen.

Is deze modem hardwarematig te resetten? Zo niet, dan kan ik er niks meer mee.

Access
Je kunt een reset naar de fabrieksinstellingen proberen en hopen dat standaard wifi niet beveiligd is. Of kijk in de manual voor de standaard wachtwoorden.

Over het algemeen is een reset naar de fabrieksinstellingen de reset knop langer als 20 seconden ingedrukt houden.
Access

Alice, CaiWay, Glasvezel, Kabel, KPN, Online, Stipte, T-Mobile, Tele2, Telfort, UPC, VodaFone, XS4ALL, ZeeLandNet, Ziggo. Laatste berichten overzicht alle Gebruikers Forums.

glasman
Access schreef:

Je kunt een reset naar de fabrieksinstellingen proberen en hopen dat standaard wifi niet beveiligd is. Of kijk in de manual voor de standaard wachtwoorden.

Over het algemeen is een reset naar de fabrieksinstellingen de reset knop langer als 20 seconden ingedrukt houden.

Als dat de knop is naast de antenne dan gebeurd er iets na 20 seconden, want binnen in gaan er oranje lampjes branden, maar er wordt niks gereset.
Mijn WLAN naam blijft nog gewoon bestaan en het wachtwoord wat op de onderkant staat op de sticker werkt (nog steeds) niet.

Het ziet er naar uit dat ik een analoog toestel moet zoeken om op de FON1 of FON2 aan te sluiten en dan de reset code moet invoeren.

(volgens mij is de modem gewoon stuk, anders had het LAN gewoon gewerkt)

Rambo
Is geen uitdaging, staat gewoon in de handleiding van de Fritz box

sluit een analoog of isdn toestel aan op de fritzbox
toets #991*15901590* op het toestel en wacht op bevestigingstoon, leg hoorn neer
na ongeveer 10-20 seconden lichten alle leds op en start de fritz op met fabrieksinstellingen

het knopje op de achterzijde is om de wlan handmatig in en uit te schakelen
de fritzbox heeft geen retet knop, alleen mogelijk via telefoon

Access
Hoi Rambo, bedankt voor deze feedback.

[offtopic]Kom je ook naar de 3D-Animal round op zaterdag 14 april 2012 bij de recreatievijver “Het Lageveld in Wierden”?

Ik ben recurve schutter bij Sagitta et Arcus en zag een bekende naam in combinatie met je avatar ging me een lichtje branden. Wink[/offtopic]
Access

Alice, CaiWay, Glasvezel, Kabel, KPN, Online, Stipte, T-Mobile, Tele2, Telfort, UPC, VodaFone, XS4ALL, ZeeLandNet, Ziggo. Laatste berichten overzicht alle Gebruikers Forums.

Spring naar forum:
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Leuke uitdaging... Fritzbox 7170 probleem', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerpen Forum antwoorden Laatste bericht
FritzBox 7581 verbreekt verbinding Fritzbox 3 21 juni 2018, 22:16
Fritzbox 7581 - met OS 7 - voor WLAN Mesh Fritzbox 5 15 juni 2018, 23:18
Fritzbox bridge modus en tv modus via eigen router XS4ALL met eigen modem/router 2 22 mei 2018, 09:34
FritzBox 5490 in bridge XS4ALL met eigen modem/router 9 29 april 2018, 22:20
2 TVs aansluiten op FritzBox Installatie problemen 4 26 maart 2018, 10:59
Goedenacht bezoeker
FritzBox info
FritzBox infohttps://fritzbox-info.nl/
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Laatst geziene leden
| Marcel00:35:21
| jabesse00:36:28
| Goudripf01:19:22
| richard0101:45:06
| tubejack01:51:07
| Prutser01:58:07
| RuudvanMunster02:52:17
| RobEdith03:19:03
| Satfreak196903:37:02
| ericje04:02:16
Shoutbox
U moet ingelogd zijn om een bericht te plaatsen.

19 januari 2018, 08:44
Internet&telefoon weer down sinds ca 7:45 in Zwolle, anderen ook?

24 december 2017, 11:47
Is er een snelcode om de Fritzbox 7581 automatisch te herstarten ?

20 december 2017, 13:56
Melding in FB: DNS error.

20 december 2017, 13:53
Geen internet in Den Hoorn, Achterdijkshoorn 30 (2635 MK). En storingsnummer neemt niet op.

25 november 2017, 16:41
Heeft u een AVM 7581 Fritzbox gebruik dan de laatste firmware hiervoor: https://service.av
m.de/downloads/bet
a/fritzbox_7581/en
glish/
Firmware Beta Plus voor al uw 7581 perikelen.