obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Klacht over XS4ALL? Post hier je XS4ALL klacht over b.v. een storing met internet, telefonie of je modem. Grof taalgebruik is echter niet toegestaan!
 Onderwerp afdrukken
Spotify premium activatie werkt niet
jdouden
Ik heb een spotify premium abonnement aangeboden gekregen van xs4all maar krijg het niet geactiveerd. Ik heb het geprobeerd via de helpdesk van xs4all en ben vervolgens doorverwezen naar Spotity. Daar kunnen ze niks voor me doen en ben weer terug verwezen naar XS4all.

Zijn er meer mensen met dit probleem?

Een situatieschets:
Ik maakte gebruik van Spotify Unlimited toen ik de activatie wilde uitvoeren.
Er kwam een melding dat ik dit eerst moest opzeggen.
Na de opzegging ben ik via het XS4all service center de aanmeldprocedure doorlopen en kreeg ik de melding dat mijn activatiecode als was verbruikt.
Vervolgens al weken aan het bellen en mailen om het aan de praat te krijgen maar nog steeds niks.

Weet iemand een oplossing of zal ik maar weer gewoon betalend lid worden van Spotify?
 
d0t
Kun je mij een mailtje sturen naar sylvesterb@xs4all.net dan ga ik onderzoeken waarom het niet werkt.
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Spotify premium activatie werkt niet', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
FB7581 Parental control werkt niet naar behoren Instelling problemen : 12 29 sep 2021
Gast profiel niet toegewezen? Fritzbox : 5 07 mrt 2021
Hoe 'werkt' Spotify op de xs4all box Algemeen : 7 14 feb 2021
Terugkijken niet beschikbaar TV Problemen : 3 28 jan 2021
Modem ineens offline, Fritz werkt wel XS4ALL met eigen modem/router : 5 20 jan 2021
Advertentie