obey-robots.txt
14 Augustus 2018, 10:42
Navigatie
Ledenenquête
XS4ALL, ik wil een herhalende reeks opnames kunnen instellen!

Ja.
Ledenenquête: XS4ALL, ik wil een herhalende reeks opnames kunnen instellen! Ja. 78% [153 stemmen]
78% [153 stemmen]

Nee.
Ledenenquête: XS4ALL, ik wil een herhalende reeks opnames kunnen instellen! Nee. 2% [4 stemmen]
2% [4 stemmen]

Maakt niet uit, ik download het wel van internet.
Ledenenquête: XS4ALL, ik wil een herhalende reeks opnames kunnen instellen! Maakt niet uit, ik download het wel van internet. 7% [13 stemmen]
7% [13 stemmen]

Niet van toepassing.
Ledenenquête: XS4ALL, ik wil een herhalende reeks opnames kunnen instellen! Niet van toepassing. 13% [25 stemmen]
13% [25 stemmen]

Stemmen: 195
U dient in te loggen om te stemmen.
Gestart: 05 jun 2012

Enquête-archief
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord


Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.
XS4ALL Gebruikers Groep
Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Onderwerp bekijken
Post hier ervaringen en problemen met de installatie van de Fritz!Box en de SpeedTouch 780.
 Onderwerp afdrukken

maak uw huiswerk voordat men begint te 'mekkeren'

sirtsc
velen beginnen te mekkeren over dat XS4ALL geen goede prodcten levert aangaande hun producten, HOE is dat te voorkomen, oa door je huiswerk gewoon te doen.
Immers, als je een auto koopt, een huis koopt, iets materieels aanschaft, dan koop je ook geen huis via een heel mooi plaatje zonder dat je deze bezichtigd hebt, zo ook koop je geen auto zonder ermee proef te rijden, of als je een bril aanschaft om beter te zien dan zoekt men toch ook zijn montuur uit.
Echter, zodra het om internetproducten gaat, ongeacht waar of welke provider, gaat men af op leuke verhaaltjes en verkooppraatjes ZONDER dat men zich juist laat informeren.

zoeken op internet gaat heel eenvoudig - maar de meesten zoeken gewoon verkeerd - ja geen wonder dat men geen rotmoer zal vinden dan alleen verkeerde informatie - en aan het gemekker op vele internetsite heeft men vaak totaal niets.

allereerst - thuisbekabeling - ethernet bekabeling - cat 5 is goed voor 10 & 100 MBps - maar absoluut totaal onbruikbaar (hoewel er CAT 5E is maar dit is maar een lapmiddel) want hiervoor is CAT 6 voor bestemd - meer info ziet >> http://wiki.answe...at6_cables
Vooral de aanleg van dergelijke producten moet wel goed zijn, geen haakse bochten, achter plinten wegwerken is een prima oplossing hiervoor, maar dan wel ZONDER dat er een 230V kabel er langs ligt.

als tweede - de netaansluitingen (momenteel 230 V) is absoluut totaal onstabiel, onveilig, risico vol, en vooral doordat men vaak stekkers doorlus en doorlust ook nog eens zeer brandgevaarlijk - en randaarde = meestal het antwoord, WAT IS DAT !!!!!!!
De enigste oplossing hiervoor zijn spanningsbuffers zoals een UPS, en ja daar is absoluut randaarde voor nodig - dit geeft een stabiel voedingspatroon waarbij als men gebruik maakt van datgene die dat doen via www.apc.com ook nog eens verzekerd bij camaliteiten zoals blikseminslag etc (lees hun voorwaarden).
Schaf dan ook zo'n UPS aan - sluit hier je router, switchen, NAS á Server op aan - en je zult zien dat de verbinding ineens veel stabieler is, geen rare uitvallen meer kent, zelfs biedt deze stabiliteit dan zelfs Wifi geen rariteiten meer zal kennen.

Als derde - televisie via internet - XS4ALL levert hier sinds kort de Motorola VIP 1963 voor (echter zonder HD aangezien ze gebruik maken voor CLOUD opslag met tot 6 voudige mogelijkheid tot opname) - hierdoor is er GEEN dubbele bandbreedte meer nodig en dat scheelt weer.
Voor zeer duidelijke specificatie hiervan zie de site van Motorola zelf of ziet >> http://www.motoro...1963_US-EN
Let dan vooral op de PDF's die men aldaar ziet staan, vooral DEZE >> http://www.motoro...0109-b.pdf aangaande WELKE SOORT ADSL aansluiting men heeft - het geeft vooral een goed idee WAT men onder JITTER verstaat, namelijk infireure ethernet kabels en apparatuur welke vaak de hoofdbron is van dergelijke storingen.

voor zo ver

Sir
 
d0t
XS4ALL levert al een tijdje (sinds april) de Motorola 1853 deze is standaard uitgerust zonder harddisk.

Ik zie hier trouwens niemand mekkeren. In vergelijking met andere providers en het forum valt het hier erg mee hoeveel vragen/klachten/opmerkingen hier staan.
 
Spring naar forum:
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'maak uw huiswerk voordat men begint te 'mekkeren'', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerpen Forum antwoorden Laatste bericht
waarom duurt het 2 a 3 weken voordat een telefoonnumer van de ene provider naar de andere provider i Algemeen 1 30 april 2016, 10:00
Goedemorgen bezoeker
FritzBox info
FritzBox infohttps://fritzbox-info.nl/
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord



Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Laatst geziene leden
| chefkeOnline
| Access01:52:23
| Florian02:05:46
| Awam11:03:58
| tubejack12:44:46
| richard0113:23:36
| Wim106413:54:45
| helzing14:17:44
| INendels14:53:07
| Jassy15:10:04
Shoutbox
U moet ingelogd zijn om een bericht te plaatsen.

19 januari 2018, 08:44
Internet&telefoon weer down sinds ca 7:45 in Zwolle, anderen ook?

24 december 2017, 11:47
Is er een snelcode om de Fritzbox 7581 automatisch te herstarten ?

20 december 2017, 13:56
Melding in FB: DNS error.

20 december 2017, 13:53
Geen internet in Den Hoorn, Achterdijkshoorn 30 (2635 MK). En storingsnummer neemt niet op.

25 november 2017, 16:41
Heeft u een AVM 7581 Fritzbox gebruik dan de laatste firmware hiervoor: https://service.av
m.de/downloads/bet
a/fritzbox_7581/en
glish/
Firmware Beta Plus voor al uw 7581 perikelen.