Onderwerp bekijken
Algemeen, maar niet gemeen.
Instellen webdav-map in Dolphin
|
|
wolde |
Geplaatst op 20 August 2013, 15:36
|
Activiteit » Rijswijk » 2285HD » Fritzbox 7170 Berichten: 2 Lid sinds: 20 Aug 2013 |
Ik werk in linux OpenSuse 12.3 en wil graag gebruik maken van de webruimte van xs4all. In de browser (konqueror) tup ik in het adresvak: webdavs://webdisk.xs4all.nl/inlognaam/WWW/ en dan zie ik mijn mappen. Als ik een netwerkmap wil maken in Dolphin (met Knetattach) krijg ik een scherm waar ik gegevens moet invullen. Ik heb dat als volgt gedaan: naam: webdocumenten gebruikersnaam: inlognaam server: webdisk/xs4all.nl poort: 443 (default) map: WWW versleuteling en pictogram heb ik aangevinkt. Als ik dan aanklik: opslaan en verbinden krijg ik het bericht: "Geen verbinding met de server mogelijk. Controleer uw instellingen en probeer het opnieuw." Ik heb nu alles geprobeerd, maar krijg geen netwerkmap. Wat zijn in mijn geval de jiste instellingen? Wolde |
|
|
wolde |
Geplaatst op 23 August 2013, 20:02
|
Activiteit » Rijswijk » 2285HD » Fritzbox 7170 Berichten: 2 Lid sinds: 20 Aug 2013 |
Opgelost Ik heb in de locatiebalk van dolphin genoemd adres getikt, en dan kom je in de webruimte, In het zijpaneel kun je dan een koppeling maken naar die map. |
|
|
Access |
Geplaatst op 23 August 2013, 22:19
|
Superbeheerder » In the cloud » 3e wolk » Internet,TV & Bellen » FRITZ!Box 7340/7360 » Asus RT-AC87U » Erediv Live+Sport1 » Motorola VIP1963 Berichten: 307 Lid sinds: 29 Dec 2008 |
Bedankt voor het posten van het antwoord op je eigen vraag. Zo heeft iedereen er wat aan.
|
|
|
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
| |
Spring naar forum: |
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Instellen webdav-map in Dolphin', te verwijzen!
BBcode: | |
HTML: |
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp | Forum | Laatste bericht | |
---|---|---|---|
Synology NAS instellen op FritzBox is uitdaging! | Fritzbox | : 2 | 26 Jul 2020 |
VPN instellen op 7490 | Instelling problemen | : 2 | 25 Aug 2018 |
xs4all gegevens nodig bij modem instellen? | Fritzbox | : 6 | 27 May 2018 |
FritzBox 7581 instellen als repeater | Fritzbox | : 3 | 07 Dec 2017 |
F-secure blijft zeuren over instellen SafeSearch | beveiligingssoftware | : 5 | 16 Jul 2017 |
Advertentie