obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Meld hier je ervaringen met monteurs, vertragingen in de oplevering van je verbinding.
 Onderwerp afdrukken
Alles in 1 ISRA Ellende
DominiqueJ
Goedendag allemaal,

Ik heb alles in 1 bestelt van XS4ALL voor de aanschaf heb ik medegedeeld dat het hier waarschijnlijk om een lastige aansluiting zou gaan, omdat ik niet het juiste isra punt kon vinden.

Het zit namelijk zo.... het pand waar ik de woonruimte van huur is namelijk een oud winkel pand met woonruimte en mijn verhuurder gebruikt de winkel ruimte aan de voorkant. Daar komen een aantal telefoonkabels uit de muur die voorheen gebruikt zijn. In mijn woongedeelte komen ook wat kabels binnen die naar zo'n oud rond isra punt gaan. Helemaal zuivere koffie is het niet want waar de kabels binnenkomen zit er ook een kroonsteentje tussen 1 van de kabels.

De monteur die gestuurd werd voor de installatie van XS4ALL kreeg dus geen line sync op het modem. We hebben ook nog de kabels in het winkelpand gecheckt of daar niet een kabel voor mij bestemd was maar helaas. Dus is gisteren de KPN monteur langs geweest.

Nu komt het. In de meterkast in de centrale hal waar o.a. de gasmeters en de watermeters staan voor ons en de bovenliggende woningen zijn 2 centrale isra punten met elk zon 10 aansluitingen waar de hoofdkabel binnenkomt. Nu blijkt er een dus een setje draden los te hangen in dat isra punt wat volgens meting in mijn woning binnenkomt. De monteur is helaas onverrichter zake weer vertrokken en laat mij dus achter met niks, Ja ik kon tekenen voor een nieuwe kabel aan te leggen maar dat zou mij tussen de 200 en 800 euro gaan kosten, maar naar mijn idee deugt dat centrale punt dus niet en dat is toch iets wat de KPN in zijn beheer heeft en dus zou moeten fixen toch?

Ik snap dat als er kabels en aansluit punten in huis weggeknipt worden dat de kpn daar niet verantwoordelijk voor gehouden kan worden, maar in een centraal isra punt heb ik niks te zoeken..... Overigens is de kabel naar mijn woning immers gewoon aanwezig zover we konden zien en meten. Het ziet er misschien niet heel professioneel uit maar het zijn dan ook oude woningen en ik woon hier sinds een maand en heb niks weggeknipt of iets dergelijks.

Graag hoor ik hier jullie reactie over.

Vriendelijke groet,
Dominique
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Alles in 1 ISRA Ellende', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Betaal voor alles in één smart terwijl download 12,3 en upload 1,5 geleverd wordt. Algemeen : 5 04 mrt 2020
isra punt verbinden met modem pair bonding Algemeen : 20 25 mei 2017
Advertentie