obey-robots.txt
18 Juni 2018, 13:14
Navigatie
Ledenenquête
XS4ALL, ik wil een herhalende reeks opnames kunnen instellen!

Ja.
Ledenenquête: XS4ALL, ik wil een herhalende reeks opnames kunnen instellen! Ja. 79% [151 stemmen]
79% [151 stemmen]

Nee.
Ledenenquête: XS4ALL, ik wil een herhalende reeks opnames kunnen instellen! Nee. 2% [4 stemmen]
2% [4 stemmen]

Maakt niet uit, ik download het wel van internet.
Ledenenquête: XS4ALL, ik wil een herhalende reeks opnames kunnen instellen! Maakt niet uit, ik download het wel van internet. 6% [11 stemmen]
6% [11 stemmen]

Niet van toepassing.
Ledenenquête: XS4ALL, ik wil een herhalende reeks opnames kunnen instellen! Niet van toepassing. 13% [24 stemmen]
13% [24 stemmen]

Stemmen: 190
U dient in te loggen om te stemmen.
Gestart: 05 jun 2012

Enquête-archief
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.
XS4ALL Gebruikers Groep
Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Onderwerp bekijken
Algemeen, maar niet gemeen.
 Onderwerp afdrukken

gateway voor opentherm aansluiten Fritzbox 7390

Freek
De gateway van Intergas Incomfort LAN2RF zou volgens de handleiding zonder problemen op een van de 5 (bekabelde) poorten aangesloten moeten kunnen worden.
Als ik de kabel in de poort toe en de stroom aansluit is er geen reactie van de router.
Er zit geen WPS op de gateway.
Ik zie hem ook niet in de Router bij "Permit Acces" om hem anders handmatig te configureren.

Wat nu???

Access
Weet je het ip adres van de Intergas Incomfort LAN2RF?
Zet dit ip adres in de DMZ, dan zijn alle poorten open voor de Intergas Incomfort LAN2RF.
Access

Alice, CaiWay, Glasvezel, Kabel, KPN, Online, Stipte, T-Mobile, Tele2, Telfort, UPC, VodaFone, XS4ALL, ZeeLandNet, Ziggo. Laatste berichten overzicht alle Gebruikers Forums.

Freek
Nee ik kan niet zien welk ip adres hij heeft, de router reageert niet wanneer ik hem op een LAN bekabelde poort zet.
Volgens installateur zijn Xs4all en Intergas in overleg, het blijkt dat de Fritzbox router 7390 problemen heeft met deze gateway...

Access
Tja ik heb er geen oplossing voor.
Als je van testen en experimenteren houdt kun je dit eens proberen als je nog een oude router hebt liggen.

Ga vanaf de fritzbox met een lan kabel van fritzbox LAN naar de WAN van je router. Sluit de Intergas Incomfort LAN2RF aan op 1 van de lan poorten van je extra router.

Werkt dat niet, probeer dan eens ipv de WAN poort een LAN poort van de extra router. Je Intergas Incomfort LAN2RF zit ook nog steeds op de lan poort van je extra router.
Access

Alice, CaiWay, Glasvezel, Kabel, KPN, Online, Stipte, T-Mobile, Tele2, Telfort, UPC, VodaFone, XS4ALL, ZeeLandNet, Ziggo. Laatste berichten overzicht alle Gebruikers Forums.

Freek
Ik heb geen oude router meer liggen dus dat kan ik zo niet proberen, wacht maar eerst op Intergas en xs4all.
Bedankt voor je reactie..!!

Marijke de Boer
Hallo, het is inmiddels een jaar later sinds het berichtje over problemen met het aansluiten van de lan2rf gateway van honeywell thermostaat op de fritzbox 7360.

Ik heb een nieuwe CV ketel nodig en zit te denken aan de honeywell Honeywell Round Modulation T87M1003 thermostaat die via de lan2rf gateway met de fritzbox kan worden verbonden. Ik heb ook een 7360 fritzbox.

Werkt dit nu wel of niet?

Heeft iemand dit zo aangesloten? Welke slimme thermostaat werkt wel met de fritzbox?

Ik hoor het graag,
Marijke

Freek
Dag Marijke,

We zijn bijna een jaar verder, in de zomer niets gemerkt, nu had ik weer geen verbinding. Vanmorgen is de zowel de regelunit van de ketel als de gateway vervangen en nu werkt het...!!
Je moet er wel goed opletten dat hij in poort 4 van de Fritzbox moet, anders krijg je geen verbinding...
Nu zal het verder wel goed werken.....
groeten Freek

Marijke de Boer
Hi Freek, dank je wel voor de info Smile - ik ga nog wat meer vergelijken (thermostaten en CVs). Fijn om te weten dat dit toch werkt!

groetjes,
Marijke

Spring naar forum:
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'gateway voor opentherm aansluiten Fritzbox 7390', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerpen Forum antwoorden Laatste bericht
Fritzbox 7581 - met OS 7 - voor WLAN Mesh Fritzbox 5 15 juni 2018, 23:18
Filter voor Kids Algemeen 2 10 juni 2018, 12:00
Fritzbox bridge modus en tv modus via eigen router XS4ALL met eigen modem/router 2 22 mei 2018, 09:34
FritzBox 5490 in bridge XS4ALL met eigen modem/router 9 29 april 2018, 22:20
2 TVs aansluiten op FritzBox Installatie problemen 4 26 maart 2018, 10:59
Goedemiddag bezoeker
FritzBox info
FritzBox infohttps://fritzbox-info.nl/
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Laatst geziene leden
| jo00:40:55
| Prutser01:04:43
| Garp02:18:50
| tubejack02:35:36
| meeuwijk03:01:11
| lsluijter03:38:15
| chefke03:58:55
| RobEdith04:24:28
| Joep194804:27:28
| Access05:42:08
Shoutbox
U moet ingelogd zijn om een bericht te plaatsen.

19 januari 2018, 08:44
Internet&telefoon weer down sinds ca 7:45 in Zwolle, anderen ook?

24 december 2017, 11:47
Is er een snelcode om de Fritzbox 7581 automatisch te herstarten ?

20 december 2017, 13:56
Melding in FB: DNS error.

20 december 2017, 13:53
Geen internet in Den Hoorn, Achterdijkshoorn 30 (2635 MK). En storingsnummer neemt niet op.

25 november 2017, 16:41
Heeft u een AVM 7581 Fritzbox gebruik dan de laatste firmware hiervoor: https://service.av
m.de/downloads/bet
a/fritzbox_7581/en
glish/
Firmware Beta Plus voor al uw 7581 perikelen.