obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Hier kun je zaken kwijt over de telefonie van XS4ALL. Bijvoorbeeld een eigen thuiscentrale, een alarmcentrale.
 Onderwerp afdrukken
Fritz Box DECT compatibele handsets
FBFATA1020
Binnenkort moet ik bijeen vriend VoIP van XS4All installeren.
Hij heeft nu DECT handsets van KPN, te weten Chicago 700 en Arizona de Luxe 500. Ik wil deze handsets aanmelden bij het DECT basisstation van de door XS4All geleverde Fritz Box.
Iemand daarmee ervaring? Het aanmelden zal wel lukken, maar het gaat om de verdere functionaliteit!

Inmiddels heb ik de volgende interessante info gevonden over compatibiliteit van DECT handsets met de Fritz Box:
- WiKi op Duitstalige website, waarin de functies van verschillende handsets icm de Fritz Box worden besproken:
<< http://wiki.ip-phone-foru...x7270-dect?s[]=kompatibel >> (scroll naar beneden!).
- op een pagina van de Gigaset website wordt de compatibiliteit van de verschillende Gigaset handsets vermeld voor Gigaset basistations, maar ook voor Fritz Box-en als basisstation. Helaas lijken alleen de duurdere handsets vermeld (bv geen type A***):
<< http://www.gigaset.com/nl_NL/ondersteuning/compatibiliteit/ >>.

PS
Hoewel ik deze info ook op Tweakers,net heb gezet, leek die me hier ook wel gepast.
 
FBFATA1020
Zowel met de Chicago 700 als de Arizona de Luxe 500 kan na aanmelding via de Fritz Box worden gebeld.
De Arizona de Luxe 500 ondersteunt verder geen functies van de Fritz Box. Het lijkt een Philips DECT set.
De Chicago 700 ondersteunt wel enekel functies van de Fritz Box.
Oorspronkelijk was deze set aangemeld op KPN's basisstation Chicago 220 ISDN, dat waarschijnlijk een kloon is van het Siemens Gigaset basisstation 1054i. De handset is dus wsl een Gigaset kloon.
Overigens heb ik niet kunnen vinden hoe je het basistation Chicago 220 ISDN zonder de oorspronkelijke handset Chicago 200 kunt programmeren!
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Fritz Box DECT compatibele handsets', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
FRITZ!Box 7581 problemen Fritzbox : 3990 06 sep 2023
Fritz!OS 7 Fritzbox : 731 04 sep 2023
FRITZ!OS 7.50 voor 7583, goed idee? Fritzbox : 2 15 mrt 2023
Fritz!box 7590 os 7.29 + dect Domotica : 3 04 dec 2022
Fritz Wireless Repeater 1750E WiFi : 7 07 sep 2022
Advertentie