obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Alle modems geleverd door XS4ALL, waaronder de FRITZ!Box 7170.
 Onderwerp afdrukken
Fritzbox 7369 geschikt voor VPN, en hoe?
Senay
Ik wil graag een VPN opzetten thuis maar heb totaal geen idee hoe dit zou moeten.

Ik heb een Frtzbox 7369 modem, Windows 10 op de desktop en Windows 7 op de laptop.
Nu wil ik voor beide computers een VPN opzetten.
Wat ik tot nu toe heb kunnen vinden, is dat er aanbieders zijn van betaalde VPN diensten en enkelen zijn gratis te downloaden (wat ik dan download en wat het doet is mij een raadsel?), maar de download grootte is te beperkt. En in hoeverre men ook echt anoniem is en blijft, is ook nog maar de vraag.

Volgens mij zou het opzetten van een VPN op de Fritzbox 7369 mogelijk moeten zijn, maar hoe doe ik dit, zonder allerlei andere apparaten aan te moeten schaffen en/of abonnementen af te moeten sluiten?

Een VPN verbinding is op een android telefoon ook mogelijk, maar wat zijn hiervan de voor- en nadelen?
 
pveeken
ikzelf heb dit voor de 7369 onder windows 10 met https://en.avm.de/service/vpn/tips-tr...-fritzbox/ voor elkaar gekregen na de download van Shrew en instellingen volgens de link.
wel even precies alles invullen.....Music
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Fritzbox 7369 geschikt voor VPN, en hoe?', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
FRITZ!OS 7.50 voor 7583, goed idee? Fritzbox : 2 15 mrt 2023
Fritzbox 7583 Fritzbox : 558 12 aug 2022
Ringtone voor Fon Fritzbox : 5 25 jul 2022
rekening voor gratis datasim Klacht over XS4ALL : 5 10 jul 2022
Managed switch vóór de Fritzbox XS4ALL met eigen modem/router : 2 24 jan 2022
Advertentie