obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
 Onderwerp afdrukken
FRITZ!Box 7581 problemen
meppele

Prutser wrote:

Afkloppen ...

Wordt wel een beetje jaloers van deze cijfers ..... Angry hier met bonding nog steeds 40.1/2,6 Mb/s. Overigens met de 7583 (7.14) wel stabiel, 0 fouten, geen onderbrekingen.
meppele voegde bij, bestand:

Registreer en/of log in voor toegang tot deze bijlage.

tubejack
In Alkmaar zijn ze toch glas aan het aanleggen?

meppele

tubejack wrote:

In Alkmaar zijn ze toch glas aan het aanleggen?
Klopt Jack, in 2022 moet heel Alkmaar van glasvezel zijn voorzien. Onze postcode is al twee keer naar achteren opgeschoven maar eens moet het (dankzij KPN dochter KPNnetwerk) goed komen.

Roger

meppele wrote:

Onze postcode is al twee keer naar achteren opgeschoven maar eens moet het (dankzij KPN dochter KPNnetwerk) goed komen.

Die dochter bestaat niet meer. Er was ooit een KPN Netwerk B.V., maar die is uitgeschreven uit het handelsregister. De activiteiten gaan uiteraard gewoon door, maar die zullen nu in KPN B.V. zijn ondergebracht. De opruiming van de concernstructuur gaat zo te zien wat verder dan het opheffen van dochters als XS4ALL.

Op www.kpnnetwerk.nl zie ik alleen dat er ergens glasvezel komt, maar niet wanneer. Of is er ergens een pagina waar je dat wel kunt zien? Meer dan een redelijk gelikte marketingsite kan ik het nu even niet noemen.
Gewijzigd door Roger op 06 februari 2020, 16:50
FB 7590 (7.13) + Repeater 1750E (7.12)

Klifhanger
Ha Roger,

Ik zie steeds dat je met de 7590 op 7.12 zit.... typefoutje? Aangezien ik met de 7590 op 7.13 draai...

Roger
Ik heb 7.13 niet geïnstalleerd. Die firmware heeft voor mij geen meerwaarde en ik ben ook aan het kijken hoe lang de 7590 kan draaien zonder verlies van VDSL-sync. De teller staat nu op precies 80 dagen. De 7581 deed soms wel 2-3 keer per week een resync.

Ik heb wel 3x een PPPoE-reconnect gezien, maar zeker 2x was dat duidelijk het gevolg van netwerkonderhoud bij XS4ALL.
Gewijzigd door Roger op 06 februari 2020, 16:49

Prutser

Roger wrote:

Ik heb 7.13 niet geïnstalleerd. Die firmware heeft voor mij geen meerwaarde en ik ben ook aan het kijken hoe lang de 7590 kan draaien zonder verlies van VDSL-sync. De teller staat nu op precies 80 dagen. De 7581 deed soms wel 2-3 keer per week een resync.

Ik heb wel 3x een PPPoE-reconnect gezien, maar zeker 2x was dat duidelijk het gevolg van netwerkonderhoud bij XS4ALL.

De teller van mijn bonded 7581 staat hier momenteel op 40 dagen, 0 uur en wat minuten. Oorzaak van de reboot was een stroomstoring in de wijk hier Sad Ik gebruik 7.12 ...

RuudvanMunster

Roger wrote:

meppele wrote:

Onze postcode is al twee keer naar achteren opgeschoven maar eens moet het (dankzij KPN dochter KPNnetwerk) goed komen.

Die dochter bestaat niet meer. Er was ooit een KPN Netwerk B.V., maar die is uitgeschreven uit het handelsregister. De activiteiten gaan uiteraard gewoon door, maar die zullen nu in KPN B.V. zijn ondergebracht. De opruiming van de concernstructuur gaat zo te zien wat verder dan het opheffen van dochters als XS4ALL.

Op www.kpnnetwerk.nl zie ik alleen dat er ergens glasvezel komt, maar niet wanneer. Of is er ergens een pagina waar je dat wel kunt zien? Meer dan een redelijk gelikte marketingsite kan ik het nu even niet noemen.

Bijzonder, ik kreeg net per post (!) een brief van KPN NetwerkNL B.V. Met opnieuw de aankondiging dat zij aan het netwerk in de straat werken.... Is hun naam misschie veranderd van KPN Netwerk naar KPN NetwerkNL?
Fritz!Box 7583 (7.14) uitsluitend nog voor connectie met XS4All en DECT. Wifi nu via ASUS GT-AX11000 en 2x RT-AX92U

Prutser

RuudvanMunster wrote:

Roger wrote:

meppele wrote:

Bijzonder, ik kreeg net per post (!) een brief van KPN NetwerkNL B.V. Met opnieuw de aankondiging dat zij aan het netwerk in de straat werken.... Is hun naam misschie veranderd van KPN Netwerk naar KPN NetwerkNL?

Is wat vroeger "Reggefiber" heette ... https://www.kpnnetwerk.nl/service-en-...k-terecht/

Roger

RuudvanMunster wrote:

In het handelsregister kan ik geen KPN NetwerkNL B.V. vinden. Staat er misschien een KVK-nummer in die brief?

Overigens is de upgrade van jouw straatkast alweer verdwenen uit Fourstack, ik neem aan omdat de datum meer dan 2 maanden in de toekomst ligt.

Prutser wrote:

RuudvanMunster wrote:

Is hun naam misschie veranderd van KPN Netwerk naar KPN NetwerkNL?

Is wat vroeger "Reggefiber" heette ... https://www.kpnnetwerk.nl/service-en-...k-terecht/

Aha! Zouden ze misschien domweg vergeten zijn om de registratie in het handelsregister bij te werken? Als je daar op Reggefiber zoekt, vind je trouwens een enorme kerstboom aan B.V.'s, maar ook daar zijn ze duidelijk bezig om de juridische structuur flink op te schonen.

Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'FRITZ!Box 7581 problemen', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Fritz!OS 7 Fritzbox : 464 13 feb 2020
Fritz!box repeater: wordt dect ook gerepeated? Fritzbox : 6 15 jan 2020
Fritz!Box 7590 en TV werkt slecht TV Problemen : 31 15 jan 2020
Fritz 7590 Bridge Mode XS4ALL met eigen modem/router : 8 12 nov 2019
Kan geen verbinding maken met Fritzbox 7581 AR Algemeen : 4 09 nov 2019