obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Algemeen, maar niet gemeen.
 Onderwerp afdrukken
isra punt verbinden met modem pair bonding
fmrama
Als de intrainsnelheid gelijk is gebleven, is er waarschijnlijk niks gedaan door kpn.
 
wil
Nog even geduld hebben. 24 mei komt KPN de lijn aansluiten
 
wil
Gisteren een brief van KPN dat er een monteur komt en vandaag een brief van xs4all dat hun ook een gideon monteur sturen. Lijkt mij een beetje overdreven. Alles is al klaar en aangesloten. Ze hoeven alleen in de centrale nog de aanpassing te doen en de lijn te testen. Maar laat ze maar komen. Als kpn besluit dat ze toch het isra punt vernieuwen mag gideon het verder oplossen om het modem aan te sluiten.
 
fmrama
Bij mij was begin 2016 het isra vervangen. En door kpn monteur beide lijnen aangesloten, Nog geen bonding beschikbaar. In december xs gebeld dat ik bonding wilde. Er zou een kpn monteur komen en later een guidion monteur. Ik had het modem al aangesloten. Op de dag dat kpn zou komen, zag ik in de ochtend in het modem dat bonding actief was. Kpn monteur nooit gezien. 5 dagen later belde guidion om het modem te installeren. Tja..., tien ik zei dat alles al functioneerde werd het stil.
 
Roger
Als het 2e aderpaar al is afgewerkt op jouw ISRA-punt hoeft de KPN-monteur dat aderpaar alleen nog maar te verbinden in de straatkast. Die monteur komt dan niet bij jou aan de deur.
FB 7590 (7.57) + Repeater 1750E (7.30)
 
wil
Vandaag heeft kpn de pair bonding aangesloten bij mijn zoon. Monteur gaf aan dat er altijd een monteur bij je thuis komt om de lijn te testen. Alleen hij kreeg de tweede lijn niet werkend.Volgens zijn test is de lijn wel aangesloten. Bijkt dat xs4all nog niets gedaan heeft.
Ik heb hem foto van mijn isra punt laten zien. Die wordt zeker vervangen door een ander verteld de monteur. Dus ik heb nog wat werk te doen om dat nieuwe isra punt aan de kabel naar modem te kunnen verbinden.
 
wil
Pair bonding is aangesloten op het bestaande isra punt. Monteur ging deze niet vervangen voor het isra punt met de 2 RJ11 aansluitingen. Hij vindt het oude isra punt veel beter van kwaliteit dan de nieuwe en daarom vervangt hij het niet als het niet nodig is. Alleen kreeg hij de tweede lijn niet aan de praat. Bleek dat zijn collega een verkeerde verbinding had gemaakt in de wijkkast. Gelukkig is de wijkkast maar 50 meter van mijn huis. Dus had hij probleem snel verholpen. Nu wachten op de snelheidsverhoging door xs4all.
wil voegde bij, bestand:

Registreer en/of log in voor toegang tot deze bijlage.
 
fmrama
Man, man, wat een snelheid. Thumbs Up
 
wil
nu is de upload nog hoger dan de download. 61.45 up en 45.26 down.
 
wil
En xs4all heeft de snelheid verhoogd van mijn smart abo
78.89 download en 61.47 upload via netwerk kabel.
Met 5 ghz wifi op de iPhone 77.66 download en 61.01 upload en op de bovenverdieping via de 1750E repeater 69.23 download en 54.90 upload.
Zelfs upgraden naar plus abo is nu mogelijk als ik dit zou willen.
Jammer dat de glasvezel stopt bij de wijkkast die 50 meter van mijn huis is. De gemeente is niet van plan medewerking te verlenen om glasvezelnetwerk aan te leggen. We zullen het dus met koper moeten blijven doen.
Gewijzigd door wil op 25 mei 2017, 09:37
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'isra punt verbinden met modem pair bonding', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
7583 VDSL - Admin timeout zetten voor modem portal Fritzbox : 7 26 sep 2021
Draytek Vigor 167 DSL Modem - info and cautions XS4ALL met eigen modem/router : 1 13 jun 2021
Fritz!Box to act as DSL Modem Only? Fritzbox : 8 17 apr 2021
Modem ineens offline, Fritz werkt wel XS4ALL met eigen modem/router : 5 20 jan 2021
plex.server. geeft alleen maar indirecte verbinding bij vrijgeven poort 32400 op modem? Nieuws Server : 2 27 dec 2020
Advertentie