obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Ruim zenderaanbod: 53 TV-zenders, 90 radiokanalen. Videotheek Thuis: Keuze uit ruim 2000 films. Programma Gemist: Nederland 1, 2 en 3, gisteren en vandaag. Live TV Pauzeren: Onderbreken, terugspoelen en weer afspelen.
 Onderwerp afdrukken
Duitse tv zenders
jansalden
Waarom kan ik tv zenders uit Engeland België Italië Nederland op de tv app bekijken maar geen Duitse.
Op de tv wel maar op de laptop niet. Uitzend rechten heeft men dus wel.
 
sukkel
Maak er melding van bij de XS4ALL helpdesk. Hoe meer mensen klagen hoe meer kans er iets aan gedaan wordt.
 
jansalden
Heb ik al geprobeerd. Reactie is dat men de rechten niet heeft. Vreemd antwoord. Kan me niet voorstellen dat het de betreffende omroep iets uit maakt met welk apparaat ik kijk thuis. Helpdesk leest dit antwoord waarschijnlijk op vanuit een lijstje en weet ook niet beter. Bij Ziggo is het geen probleem. Het kan dus wel
 
sukkel
XS4ALL is een dochter van KPN. KPN heeft de rechten voor de app wel. Blijkbaar moet iedere provider onafhankelijk onderhandelen met de betreffende TV-zenders voor rechten op de app, rechten om op te nemen etc. Ik vind het ook waanzin.

Edit: typo
Gewijzigd door sukkel op 18 juli 2017, 20:18
 
jansalden
https://www.kpn.com/televisie/zenders.htm

Ik heb het even nagekeken. Maar ook bij KPN kun je de duitse zenders niet op het tablet of bekijken of op de pc. Zie de link hierboven.
Ik denk ook dat Xs4all gewoon meeloopt aan de hand van KPN en zelf geen invloed heeft welke tv zender er zijn en waar je die op kunt bekijken. Hun zelfstandigheid heeft zijn grenzen.
XS4ALL wikt en KPN beslist.
 
sukkel
Bedankt voor de link!

Ik had moeten controleren voordat ik schreef dat je bij KPN wel via de app de Duitse zenders kon zien. Omdat ik mij vaag herinnerde dat ik op een ander forum gelezen had dat het bij KPN wel werkte ging ik er van uit dat dat ook zo was. Excuses!
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Duitse tv zenders', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Regionale zenders Algemeen : 6 20 aug 2019
geen geluid via TOSLINK bij meeste HD zenders TV Problemen : 3 17 okt 2016
webtv: kan canvas en bepaalde andere zenders niet ontvangen! rara hoor kan dit? TV Problemen : 4 23 jun 2014
Beeld sd zenders slecht, na reset goed? Basispakket : 5 26 apr 2014
Sorteren zenders in profiel (VIP1963) Basispakket : 5 24 mrt 2012
Advertentie