obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Algemeen, maar niet gemeen.
 Onderwerp afdrukken
160MBIT
DSLUser
Kan je 160 Mbit of hoger halen via pair bonding?
 
tubejack
https://netco-fpi-info.fourstack.nl
 
Prutser

Quote

DSLUser schreef:

Kan je 160 Mbit of hoger halen via pair bonding?


Jazeker wel ... Als je maar dichtbij de wijkkast zit ... Je download wordt door XS4ALL wel afgekapt op 160Mb, ook al traint je modem hoger in dan dat, maar goed, ik heb meer aan een fijne upload en die is dan ook "uncapped", oftewel, de snelheid waarmee je modem intraint, dat heb je ook aan upload Smile
Prutser voegde bij, bestand:

Registreer en/of log in voor toegang tot deze bijlage.
 
DSLUser
Klopt het dat je dan 160 mbit behoud met de tv's en meerdere pc's aan (dit ging toch van die 207 mbit af?)
 
Prutser

Quote

DSLUser schreef:

Klopt het dat je dan 160 mbit behoud met de tv's en meerdere pc's aan (dit ging toch van die 207 mbit af?)


'k Heb geen TV van XS4ALL, geen idee ...
 
tubejack

Quote

DSLUser schreef:

Klopt het dat je dan 160 mbit behoud met de tv's en meerdere pc's aan (dit ging toch van die 207 mbit af?)

https://www.xs4all.nl/service/dienste...elheid.htm
 
glasman

Quote

DSLUser schreef:

Kan je 160 Mbit of hoger halen via pair bonding?


Ze moeten eerst nog hun oude klanten 160mbit geven. Ik zit nog op 100mbit
Snelheid is 100/100 vandaag de dag (23-2-2018)
Modem: FRITZ!Box 7581 (glasvezel)
 
Satfreak1969
Maar weer eens een berichtje gestuurd naar XS4ALL waarom ik wel 55 euro betaal voor het plus pakket maar geen 160Mb heb. Kan wel teruggezet worden naar 45 euro,...echter ga ik dan van 100 naar 80.
Voorheen was het 50 of 100,...tegenwoordig 40,..80,..160. Dus omdat zij de snelheden hebben gewijzigd kan ik mijn 100Mb niet behouden voor 45 euro. Zij hebben de overeenkomst eenzijdig gewijzigd lijkt mij.

(reactie xs4all)

Bedankt voor uw bericht.

U stuurt ons opnieuw de mail toe die u in oktober vorig jaar omdat er nog geen verandering is gekomen in de snelheid van uw abonnement. Begrijpelijk dat u ons weer hierover mailt en spijtig te vernemen dat er nog geen verandering is.

Zoals mijn collega deze week via de telefoon aangaf is het mogelijk uw abonnement te downgraden. Ik begrijp dat u dit niet wil overwegen omdat u er dan qua snelheid 20Mb erop achteruit zou gaan. Er is helaas geen tussenliggende abonnementsvorm waarbij u precies betaalt voor de 100Mb die u op deze locatie kunt behalen. Bij het kiezen van een abonnementsvorm geven wij aan wat de maximale snelheid is, mits haalbaar, op een locatie. Wij kunnen geen 160Mb leveren op uw locatie om de redenen die u bekend zijn. U heeft zelf ook geprobeerd iets hierin te betekenen maar u bent door KPN weer naar ons verwezen.
Ik heb intern gekeken of er voor ons een manier is om invloed uit te oefenen op een snellere omzetting naar GoF voor klanten maar die is er helaas niet. Hoe eenvouding de handeling ook is die zij moeten verrichten, wij zullen de planning van KPN hierin moeten afwachten. Op dit moment is nog niet bekend wanneer uw verbinding van EoF op GoF zal worden omgezet.

Ik wens u verder een prettige dag.

Met vriendelijke groet,

Veronica van Doorn
Technische Helpdesk

XS4ALL Internet bv
 
Satfreak1969

Quote

glasman schreef:

Quote

DSLUser schreef:

Kan je 160 Mbit of hoger halen via pair bonding?


Ze moeten eerst nog hun oude klanten 160mbit geven. Ik zit nog op 100mbit



Ik wacht ook nog steeds op 160Mb,....wel 55 euro voor plus pakket betalen...kan wel naar 45 euro terug worden gezet,...maar dan krijg je maar 80
 
PE1PQX
Als het (technisch) niet mogelijk is houd het wel op.... Ik wacht ook op 160mbit.
"Anyone who sits on top of the largest hydrogen-oxygen fueled system in the world; knowing they're going to light the bottom - and doesn't get a little worried - does not fully understand the situation"
John Young, Astronaut (Gemini 3, Gemini 10,
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; '160MBIT', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Advertentie