obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Alle modems geleverd door XS4ALL, waaronder de FRITZ!Box 7170.
 Onderwerp afdrukken
fritz!box 7581 DECT eco status altijd OFF
Markus
Hallo allemaal,

Sinds kort heb ik een Fritz!box 7581 modem, alles, ook DECT, werkt goed, ik heb een Fritz!fon M2 in gebruik. Modem en telefoon hebben de laatste firmware, modem al een keer op de fabrieksinstellingen teruggezet en een backup gerestored. Telefoon meerdere malen ge(de)registreerd, maar zonder resultaat: de dect eco mode wil maar niet actief worden. De DECT monitor van het modem geeft aan dat de eco mode bij moden en telefoon supported is, maar de DECT eco mode blijft op OFF staan, ook mijn telefoon geeft dat aan.
Xs4all helpdesk zegt dat de eco mode officieel niet oindersteund wordt? en verwijst me door naar de helpdesk van AVM. Die heb ik nog niet gebeld.

Heeft een van jullie dit pobleem ook en misschen kunnen oplossen? Of werkt het gewoon (nog) niet bij dit modem? Is het anders mogelijk om andere DECT apparatuur (een apart dect base station dus) op een phone ingang op het modem aan te sluiten?

Mark.
 
tubejack
Zelf een aantal keer geprobeerd conclusie: Het werkt gewoon, nog niet met de 7581. Maar misschien heeft AVM een oplossing of komt het in een volgende software release.
 
Markus
Dank je, ik zal van de week met AVM bellen en hun antwoord posten.
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'fritz!box 7581 DECT eco status altijd OFF', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
FRITZ!Box 7581 problemen Fritzbox : 3990 06 sep 2023
Fritz!OS 7 Fritzbox : 731 04 sep 2023
FRITZ!OS 7.50 voor 7583, goed idee? Fritzbox : 2 15 mrt 2023
Fritz!box 7590 os 7.29 + dect Domotica : 3 04 dec 2022
Fritz Wireless Repeater 1750E WiFi : 7 07 sep 2022
Advertentie