obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Post hier ervaringen en problemen met de installatie van de Fritz!Box en de SpeedTouch 780.
 Onderwerp afdrukken
2 TVs aansluiten op FritzBox
mgjb
Ik heb glasvezel en een FB7490. Internet werkt allemaal prima. Twee TVs momenteel via ziggo dus ik maak gebruik van coax netwerk in huis met een digitale versterker. Werkt erg goed. Maar ik wil graag naar TV bij xs4all. Het wordt me niet echt duidelijk hoe dat te regelen op de website van xs4all. Ik kan geen UTP kabels van de FB leggen. Ik heb geen LAN poorten meer over (1 glasvezel, 2 met UTP kabel naar beide PCs en 1 voor alarm).

Kan ik een switch naast de FB hangen en van daaruit 1 LAN kabel naar een PC en vervolgens een powerline adapter aansluiten die signaal doorstuurt naar beide TVs die via een powerlineadapter worden voorzien van signaal. Zitten die TVs elkaar dan in de weg en moet ik wellicht naar twee sets powerline adapters toe?
 
mgjb
Bedankt, zeer goede tip, hier heb ik iets aan. Er loopt al 1 utp kabel naar een PC boven en daarnaast staat een TV. Ik denk dat ik daar wel een switch kan aansluiten, dan loopt internet en het TV signaal over 1 UTP kabel. Maar de oplossing voor de huiskamer moet via de bestaande coax aansluiting. Ik ga die moca uitzoeken!
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; '2 TVs aansluiten op FritzBox', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Fritzbox 7583 Fritzbox : 558 12 aug 2022
Managed switch vóór de Fritzbox XS4ALL met eigen modem/router : 2 24 jan 2022
Fritzbox Algemeen : 4 16 okt 2021
Tips voor Fritzbox 7590 en en de Repeater 2400 Fritzbox : 2 07 okt 2021
Nest Mini (2nd gen) en Fritzbox 7583 Fritzbox : 1 28 sep 2021
Advertentie