obey-robots.txt
15 December 2018, 22:37
Navigatie
Advertentie
data-full-width-responsive="true">
Ledenenquête
XS4ALL, ik wil een herhalende reeks opnames kunnen instellen!

Ja.
Ledenenquête: XS4ALL, ik wil een herhalende reeks opnames kunnen instellen! Ja. 77% [167 stemmen]
77% [167 stemmen]

Nee.
Ledenenquête: XS4ALL, ik wil een herhalende reeks opnames kunnen instellen! Nee. 2% [4 stemmen]
2% [4 stemmen]

Maakt niet uit, ik download het wel van internet.
Ledenenquête: XS4ALL, ik wil een herhalende reeks opnames kunnen instellen! Maakt niet uit, ik download het wel van internet. 6% [13 stemmen]
6% [13 stemmen]

Niet van toepassing.
Ledenenquête: XS4ALL, ik wil een herhalende reeks opnames kunnen instellen! Niet van toepassing. 15% [32 stemmen]
15% [32 stemmen]

Stemmen: 216
U dient in te loggen om te stemmen.
Gestart: 05 jun 2012

Enquête-archief
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord


Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.
XS4ALL Gebruikers Groep
Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
data-full-width-responsive="true">
Onderwerp bekijken
Alle modems geleverd door XS4ALL, waaronder de FRITZ!Box 7170.
LEKKER BEZIG
Totaal aantal stemmen : 0
 Onderwerp afdrukken

Constante fall out rond 02.30/02.40

1498247
Beste Xs4all ,

Sinds een jaar heb ik jullie abonnement en heb sindsdien bijna 3 tot 5 keer per nacht een storing rond 02.30- en 02.40. Alles valt uit. Tot 3 maal toe een monteur langs geweest en geen oplossing kunnen geven.
Heb diverse malen gebeld omtrent dit probleem. Men vindt het allemaal heel vreemd waarom dit bij mij in de omgeving plaats vindt. Fritzbox kan het nl. allemaal uitlezen.
Daarom heb ik besloten om over te stappen naar een andere provider.
Ben ook niet van plan de laatste factuur te gaan betalen. Heb daar over gemaild en promt krijg ik een aanmaning om z.s.m. te betalen anders wordt ik afgesloten. Dat kan mij echt niet verontrusten daar ik per 01-11-18 over gaat naar een andere provider.
Volgens XS heb ik te weinig moeite gedaan om het probleem op te lossen, er waren immers als 3 monteurs langs geweest.

SX4ALL.....................JULLIE MOETEN JE ECHT DIEP SCHAMEN. VOLGENS DE CONSUMENTEN EEN DIKKE PLUS, VOOR MIJ EEN DIKKE MIN. ZEKER ALS DE EERSTE OPDAGENDE MONTEUR NIET EENS WIST WAAR DE AANSLUITINGEN ZATEN.
EN DIE LAATSE FACTUUR????????????????....................................DOE JE BEST..............ALLE LOGS VAN FRITZBOX OVER HET HELE JAAR
ZIJN UIT GEPRINT.
 
meppele
1498247 schreef:

Beste Xs4all ,

Sinds een jaar heb ik jullie abonnement en heb sindsdien bijna 3 tot 5 keer per nacht een storing rond 02.30- en 02.40. Alles valt uit. Tot 3 maal toe een monteur langs geweest en geen oplossing kunnen geven.
Heb diverse malen gebeld omtrent dit probleem. Men vindt het allemaal heel vreemd waarom dit bij mij in de omgeving plaats vindt. Fritzbox kan het nl. allemaal uitlezen.
Daarom heb ik besloten om over te stappen naar een andere provider.
Ben ook niet van plan de laatste factuur te gaan betalen. Heb daar over gemaild en promt krijg ik een aanmaning om z.s.m. te betalen anders wordt ik afgesloten. Dat kan mij echt niet verontrusten daar ik per 01-11-18 over gaat naar een andere provider.
Volgens XS heb ik te weinig moeite gedaan om het probleem op te lossen, er waren immers als 3 monteurs langs geweest.

SX4ALL.....................JULLIE MOETEN JE ECHT DIEP SCHAMEN. VOLGENS DE CONSUMENTEN EEN DIKKE PLUS, VOOR MIJ EEN DIKKE MIN. ZEKER ALS DE EERSTE OPDAGENDE MONTEUR NIET EENS WIST WAAR DE AANSLUITINGEN ZATEN.
EN DIE LAATSE FACTUUR????????????????....................................DOE JE BEST..............ALLE LOGS VAN FRITZBOX OVER HET HELE JAAR
ZIJN UIT GEPRINT.
Beste 1498247.
In je aanhef schrijf je 'Beste Xs4all', dus misschien valt het allemaal nog wel mee. Erg vervelend dat zo vaak de verbinding weg is. Maar als dit altijd het rond de zelfde tijd het geval is, ik neem aan 's nachts, (elke nacht?), mag je veronderstellen dat het probleem ergens buitenshuis ligt. Overigens kunnen de logs daar tot in detail uitsluitsel over geven, wat zeggen de deskundigen over deze logs??

Als het probleem buitenshuis ligt zal XS KPN aansturen om het probleem te onderzoeken en te herstellen. Overstap naar een andere (DSL) provider zal je in dit geval niet vooruit helpen.

Jammer dat je er met XS niet uitkomt. Ik heb ook zeker een half jaar een 'KPN kabelprobleem' gehad. Het heeft even geduurd maar is uiteindelijk opgelost, mede en vooral door de druk van XS op de andere partijen. Ik hoop dat dit voor jou ook nog gaat gelden.

Dat een monteur niet weet waar bij jouw aansluitingen zitten is niet onlochisch, dit verschilt nl. nogal per woning.
Het lijkt mij dat je nog een keer rustig met XS in overleg moet. Mijn ervaring is dat men tot het uiterste gaat om de klant te leveren wat is overeen gekomen. Tenslotte: hoofdletters helpen misschien jezelf een beetje maar werken verder averechts.
-eggie-
 
boobies
even voor de duidelijkheid, dit is geen officieel forum van XS4ALL. dit kun je beter op de mail zetten naar info@xs4all.nl
 
meppele
boobies schreef:

even voor de duidelijkheid, dit is geen officieel forum van XS4ALL. dit kun je beter op de mail zetten naar info@xs4all.nl
Je hebt gelijk boobies, misschien leest XS hier wel mee maar zal zeker niet acteren op de hier geplaatste problemen en grieven. 1498721 moet direct bij XS zijn: www.xs4all.nl/con...etails.htm
-eggie-
 
data-full-width-responsive="true">
Spring naar forum:
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Constante fall out rond 02.30/02.40', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerpen Forum antwoorden Laatste bericht
Constante Calls "Fixed Line" Fritzbox 7340 Storing 6 11 december 2010, 11:49
Goedenavond bezoeker
FritzBox info
FritzBox infohttps://fritzbox-info.nl/
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord



Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Laatst geziene leden
| chefke00:09:24
| tubejack00:20:39
| guido6600:22:37
| lsluijter00:50:54
| gerbenh00:55:07
| Wim106401:33:22
| harjans01:47:47
| chrisvi01:56:46
| Marcel02:04:31
| misja02:42:54
Shoutbox
U moet ingelogd zijn om een bericht te plaatsen.

15 september 2018, 01:06
test

19 januari 2018, 08:44
Internet&telefoon weer down sinds ca 7:45 in Zwolle, anderen ook?

24 december 2017, 11:47
Is er een snelcode om de Fritzbox 7581 automatisch te herstarten ?

20 december 2017, 13:56
Melding in FB: DNS error.

20 december 2017, 13:53
Geen internet in Den Hoorn, Achterdijkshoorn 30 (2635 MK). En storingsnummer neemt niet op.