obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Problemen met digitale televisie van XS4ALL. Problemen met digitale ontvangers; Motorola Vip 1853. Problemen met opnemen bewaren van, herhaalde opnames, series.
 Onderwerp afdrukken
"orphan" geplande serie opnames
lsluijter
Onderaan de lijst "geplande opnames" kom ik een hele rits inactieve serie-opnames tegen. Sommige krijgen binnen enkele dagen weer een nieuwe opname, maar de meeste regels zijn van series die al lang afgelopen zijn. Helaas staat er alleen maar een titel en zendernaam in. Weet iemand hoe kan ik zien welke nog actief zijn en welke weg kunnen? Ze staan NIET op datum volgorde.

Van series die vorig jaar voor het laatst waren, weet ik het wel, maar welke van de ruim 10 "Agatha Christies Poirot" entries is nog actief, en mag ik dus NIET weggooien?
Loek S
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; '"orphan" geplande serie opnames', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
opnames Algemeen : 6 11 dec 2021
Opnames niet via tv ontvanger maar wel via App te zien TV Problemen : 3 01 sep 2020
Opnames terugkijken op PC Klacht over XS4ALL : 2 18 jun 2018
Kan 'serie' opgenomen programma's niet verwijderen Klacht over XS4ALL : 5 09 jan 2017
Opnames handmatig inplannen Basispakket : 3 15 nov 2016
Advertentie