obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Algemeen, maar niet gemeen.
 Onderwerp afdrukken
Einde XS4ALL?
Gieter
Ik verwacht dat Freedom niet direct de ideale provider zal zijn.
Dat kun je niet verwachten, dat moet groeien.
En het duurt zeker nog een jaar totdat xs4all een lege huls is.
 
arix

bart125 schreef:

je hebt bondig en supervectoring
dat zijn verschillende technieken

Er schijnt ook bonding met supervectoring te komen op termijn dan kan jij naar 400


In de Freedom Nieuwsbrief 02 lees ik o.a. “Daarom zetten we vanaf 30 maart alleen bestaande DSL-verbindingen met bestaande pairbonding over naar Freedom.”
Mijn huidige FB 7581-KPN-straatkast-verbinding: VDSL2 17a G.Vector (ITU G.993.5), afstand ca. 150 meter.
Weet iemand mij te vertellen wat dit nu is? Vectoring, pairbonding, of misschien toch allebei? Op internet kom ik er niet echt uit Clap
 
Roger

arix schreef:


Mijn huidige FB 7581-KPN-straatkast-verbinding: VDSL2 17a G.Vector (ITU G.993.5), afstand ca. 150 meter.
Weet iemand mij te vertellen wat dit nu is? Vectoring, pairbonding, of misschien toch allebei? Op internet kom ik er niet echt uit Clap

Vectoring zeker (G.Vector!). Bij pair bonding zie je in het plaatje boven de door jou genoemde regel twee groene lijnen tussen FRITZ!Box en DSL Central Exchange.
FB 7590 (7.57) + Repeater 1750E (7.30)
 
arix
E0rhydC
@Roger Klopt! Één lijn! Dank je wel... hoe simpel kan het zijn Smile
Gewijzigd door arix op 13 februari 2020, 21:32
 
meppele
Nu eerst maar even terug naar de header van dit draadje :

https://www.trouw.nl/economie/xs4all-...~bc909e9b/
 
LeoK
Nieuwsbrief Freedom: internet, tv, telefoon komen niet gelijktijdig beschikbaar. Het antwoord op mijn vraag hoe dat dan zal gaan (want ik heb alle drie) vind ik niet bevredigend. De indruk wordt gewekt dat ik eerst met internet kan overstappen en dan later en nog later de andere onderdelen, maar hoe het in de tussentijd dan met tv en telefoon gaat???? Zij weet het ook niet! Ik kan toch niet gedurende een tijd met twee providers te maken hebben, tot alles over is? Of is het de bedoeling dat ik wacht met overstappen tot alles gereed is?
 
Dutch Viking
Ik ga pas over als de drie componenten alledrie beschikbaar zijn, en de kosten redelijk t.o.v. andere providers. Liefst Freedom, maar als dat te duur wordt, stap ik naar een andere glasvezelprovider. In ieder geval geen KPN!
 
multigeo

LeoK schreef:

Nieuwsbrief Freedom: internet, tv, telefoon komen niet gelijktijdig beschikbaar.

Zoals ik het heb begrepen komen in ieder geval internet+telefonie meteen beschikbaar, alleen zakelijke telefonie nog niet.
Aan TV wordt nog onderhandeld ivm beschikbare pakketten.
Dat zal ook absoluut geen half jaar gaan duren of zo.

LeoK schreef:

Ik kan toch niet gedurende een tijd met twee providers te maken hebben, tot alles over is? Of is het de bedoeling dat ik wacht met overstappen tot alles gereed is?

2 providers op 1 glas of DSL gaat inderdaad niet.
Maar met wat geduld komt het allemaal wel goed.
Niet iedereen kan meteen op dag 1 worden aangesloten en een maand nadat ze live zijn gegaan zal veel meer duidelijk zijn.
 
bart125
Als eroverstap service&ued=https%3A%2F%2Fwww.online.nl%2F" title="overstap service" rel="sponsored" target="_blank"> overstap service is
kom je niet op dubbele kosten dan wordt het signaal overgezet in overleg tussen beide partijen
 
wil
Ik kies ervoor om het contract bij xs4all af te kopen. Na advies wil ik toch mijn pair bonding behouden. Contract loopt tot 31 juli. Hangt dus af wanneer ik de mogelijkheid krijg om bij Freedom een aansluiting kan krijgen, hoeveel ik nog moet betalen aan xs4all.
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Einde XS4ALL?', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
New service by KPN for XS4ALL VOIP Customers Eigen telefoon netwerk : 3 05 jun 2022
Migratie XS4ALL naar KPN problemen VPN Usenet : 12 05 mei 2022
F-SAFE by XS4ALL batterijverbruik Algemeen : 2 30 nov 2021
overstappen naar xs4all grote fout? Algemeen : 10 11 aug 2021
Config for VLAN Tags required? - XS4ALL with Draytek Vigor 167 XS4ALL met eigen modem/router : 5 19 jun 2021
Advertentie