obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Gebruik je een eigen ADSL(2+) modem/router, post hier je ervaringen.
 Onderwerp afdrukken
Internet Plus 200 Mbit/s download / 20 Mbit/s upload Uw maximale snelheid: 104 Mbit/s download / 20
willeme
XS4ALL kan de snelheid upgraden met een nieuw FritzBox modem, gratis aan te vragen ... Leuk maar ik heb een Cisco modem en dat wil ik graag houden. iemand die de deatils weet voor deze upgrade, ik verwacht een ander VDSL profiel, maar welke ?? De Fritz documentatie laat iig niets hier over loss.
 
tubejack

Quote

willeme schreef:

XS4ALL kan de snelheid upgraden met een nieuw FritzBox modem, gratis aan te vragen ... Leuk maar ik heb een Cisco modem en dat wil ik graag houden. iemand die de deatils weet voor deze upgrade, ik verwacht een ander VDSL profiel, maar welke ?? De Fritz documentatie laat iig niets hier over loss.


Waarschijnlijk vPlus postcode + huisnummer invullen https://netco-fpi-info.fourstack.nl
VPLUS (profiel 35b) zie https://www.xs4all.nl/service/dienste...x-7581.htm

Je Cisco ondersteund dat niet die gaat tot profiel 17a
Gewijzigd door tubejack op 22 februari 2019, 16:00
 
willeme
De fourstack link geeft niet het profiel aan, alleen dat 213 Mb/s te halen is.

Cisco ondersteund eea in de ISR 1100 series

Cisco : ISR 1100 G.FAST GE SFP Ethernet Router kenmerken
Cisco Integrated Services Router 1113 - Router - DSL-modem - 8-poorts switch - GigE - WAN-poorten: 2
Gewijzigd door willeme op 22 februari 2019, 16:24
 
tubejack

Quote

willeme schreef:

De fourstack link geeft niet het profiel aan, alleen dat 213 Mb/s te halen is.
Wvb Cisco die gaat dacht ik tot 30a and sommige ISR's gaan tot 35b


Ik schat de kans op 99,9% dat het 35B is....Bye-happy
 
willeme
Zou heel goed mogelijk, heb een een mail naar XS4ALL gestuurd als eea wordt bevestigd dan deel ik het hier,
 
willeme
XS4ALL heeft bevestigd -> Het isVPLUS, profiel 35b (G.vector ITU-TG.993.5 - G.INP ITU-T G998.4).
 
tubejack

Quote

willeme schreef:

XS4ALL heeft bevestigd -> Het isVPLUS, profiel 35b (G.vector ITU-TG.993.5 - G.INP ITU-T G998.4).


Wat ga je nu doen?
 
willeme
Eerst kijken wat ik met de 'gratis' Fritzbox aan snelheid haal, en als dat genoeg extra geeft een C1113-8P aanschaffen om mijn oude C887VA te vervangen.
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Internet Plus 200 Mbit/s download / 20 Mbit/s upload Uw maximale snelheid: 104 Mbit/s download / 20 ', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Snelheid WAN-poort 7590 Fritzbox : 7 08 jul 2023
Download iTV Snelheid : 6 20 sep 2022
Problemen met Internet TV TV Problemen : 3 19 dec 2021
xs4all geeft toe: geen stabiel internet Klacht over XS4ALL : 2 05 mei 2021
Wel verbonden, geen internet (wel via gastennetwerk) WiFi : 4 29 nov 2020
Advertentie