obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
WiFi, draadloos internetten
 Onderwerp afdrukken
Wel verbonden, geen internet (wel via gastennetwerk)
AJTr
Het merkwaardige doet zich voor dat mijn PC via de Wifi wel verbonden is met mijn modem (Fritz!Box 7590) maar ik heb geen internet. Wanneer ik inlog op het gastennetwerk van mijn Fritz!Box doet het internet het wel. Op het gastennetwerk staan alleen wel een paar beperkingen ingesteld (o.a. een tijdslot), dus handig is het niet.

Ik heb geprobeerd of er wel een verbinding tot stand komt als alle firewalls uitstaan. Dit biedt geen oplossing. Een update van het stuurprogramma van mijn wifiadapter was niet beschikbaar.

Iemand bekend met dit fenomeen?
 
Gieter
Ja, als je gaat omschakelen tussen gast en huisnetwerk met de wifi van de pc.
 
AJTr
Daar is nooit tussen gewisseld. Maar toen de WiFi van de ene op de andere dag niet meer werkte (wel verbonden, geen internet) en ik na allerlei pogingen het niet meer aan de praat kreeg heb ik het gastennetwerk geprobeerd. Vreemd genoeg werkte dat wel. Het probleem is nog altijd niet opgelost.
 
rmuller
wellicht ten overvloede
- werkt het thuisnetwerk wel van een ander device (telefoon)?
- heb je de router al herstart?
- staan er beperkingen op je pc in de router?
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Wel verbonden, geen internet (wel via gastennetwerk)', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Problemen met Internet TV TV Problemen : 3 19 dec 2021
xs4all geeft toe: geen stabiel internet Klacht over XS4ALL : 2 05 mei 2021
Televisie-app geen beeld op iPad TV Problemen : 1 05 apr 2021
Internet valt uit (nieuwe klant) Algemeen : 11 07 okt 2020
LAN maakt geen internetverbinding FB7581 Fritzbox : 2 29 sep 2020
Advertentie