obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Klacht over XS4ALL? Post hier je XS4ALL klacht over b.v. een storing met internet, telefonie of je modem. Grof taalgebruik is echter niet toegestaan!
 Onderwerp afdrukken
xs4all bedondert de boel
richard2011
Hallo,

Ik ben er achter gekomen dat xs4all de boel bedondert.
Ik heb al jaren een xs4all basic abonnement. En xs4all belooft steeds een snelheid verhoging wat maar uitblijft.
Nu deed ik voor de gein even een postcode check nu blijkt dat ik niet eens meer een xs4all basic abonnement kan afsluiten in mijn gebied alleen nog maar een internet start en ik betaal nog wel steeds de volle pond

ik haal de beloofde internet start snelheden ook nog niet eens 4mbit is het Max wat er uit de verbinding komt.

Ik heb ze een mail gestuurd en wacht hun antwoord even af alvorens ik stappen onderneem
Gewijzigd door richard2011 op 14 september 2010, 16:17
 
Rolf
Blijkbaar heeft je verbinding die snelheid nooit aangekunt al die tijd. Laat jezelf downgraden naar het starterspakket Wink
 
richard2011

Quote

Rolf schreef:
Blijkbaar heeft je verbinding die snelheid nooit aangekunt al die tijd. Laat jezelf downgraden naar het starterspakket Wink


daar schiet ik qua snelheid niks mee op.
En ik verwacht van xs4all een keurige brief met excuses uw basic abonement wordt niet langer in uw regio ondersteund.
zodat ik dat weet. nu blijf ik maar de volle pond betalen voor een veel goedkoper product daar gaan hun niet over zeuren maar ik wel.
 
Rolf
Wat had je eerst voor snelheid dan? Als die hoger was dan nu, dan kun je XS4ALL zeker om opheldering vragen.
 
richard2011
Ik heb geen idee meer wat de snelheden waren maar wel hoger dan het op dit moment is.
als het goed is waarom zou je het dan controleren.

Maar het is gewoon niet netjes om het basic stop te zetten en je er niet over in te lichten en gewoon door te laten betalen
 
Rolf
Misschien is het makkelijker om even te bellen. Alhoewel zij meteen zeggen dat je moet downgraden. Eis een excuus Wink
 
richard2011
EN IK WIL er een bos bloem bij Shock
 
ArchStanton
Ik had ook Basic, en toen een paar maanden geleden VDSL werd ingevoerd, werd ik automatisch en gratis gedowngrade naar Lite, omdat Basic VSDL voor mijn adres niet beschikbaar is.
 
richard2011
Het blijkt dat ze in de brieven hebben xs4all only hebben genoemd dat ik dat moet veranderen. Het staat me niet echt bij dat er in heeft gestaan dat om u snelheid te behouden ik moet overstappen of moet down-graden naar een lichter abonnement.

Ik had het netter gevonden als ze na een maand nog een briefje hadden gestuurd u bent nog niet overgestapt naar xs4all only we down-graden u naar xs4all start.

Maja ik ben xs4all nu een beetje beu en stap terug naar ziggo met 120mbit abbo
 
waveslave
Ik kan mij geheel vinden in de stelling met de Topic starter, ook ik kwam er vandaag achter dat op mijn huidig adres geen adsl basic geleverd meer kan worden maar ze mij wel laten betalen ervoor.

Na een telefoontje met een zeer onbehulpzame telefoonmedewerker van X$4ALL die mij alleen maar wilde wijsmaken dat ik er zelf voor gekozen heb bla bla bla en wat nu eigenlijk het probleem was en waar ik eigenlijk nu over belde pffff klantenservice my ass.

Ik ben al lid van X$All sinds adsl ingevooerd werd met 512kb/s en heb dus alle verhogingen meegemaakt waaronder de laatste tot 20mbt alleen was mijn lijn daar te onstabiel voor .

Na een lijn controle werd mijn lijn vastgezet op 12mbt 10.3mb/s dat ik zonder problemen kan halen endaarvoor een klapperlijn tot 16mb/s.

Wat X$4ALL moet doen is meer klant gericht gaan werken dus iedereen die een basic abo heeft en op hun huidig adres niet meer geleverd kan worden erover informeren zodat ze terug kunnen naar een Lite abo , maar dit doet X$4ALL niet en daarin wordt je gewoon bedonderd en helpen ze je totaal niet . Ze kijken wel uit dit gaat ze anders te veel kosten en laten lekker iedereen meer betalen voor iets wat je nu niet meer kunt aanvragen op je huidige adres .

Zo ik heb gesproken , bellen doe ik niet meer met X$4ALL en zodra ik weg kan ga ik ook weg bij X$4ALL . De beste provider pff laat me niet lachen .
Gewijzigd door waveslave op 13 oktober 2010, 19:53
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'xs4all bedondert de boel', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
New service by KPN for XS4ALL VOIP Customers Eigen telefoon netwerk : 3 05 jun 2022
Migratie XS4ALL naar KPN problemen VPN Usenet : 12 05 mei 2022
F-SAFE by XS4ALL batterijverbruik Algemeen : 2 30 nov 2021
overstappen naar xs4all grote fout? Algemeen : 10 11 aug 2021
Config for VLAN Tags required? - XS4ALL with Draytek Vigor 167 XS4ALL met eigen modem/router : 5 19 jun 2021
Advertentie