Onderwerp bekijken
Algemeen, maar niet gemeen.
Pagina 1 van 2: 12
|
V-mail via E-mail
|
|
sciurius |
Geplaatst op 10 May 2022, 11:00
|
Activiteit » Internet,TV & Bellen » FRITZ Box Berichten: 221 Lid sinds: 26 Apr 2019 |
Zoals velen ben ik overgezet van XS4All naar KPN infrastructuur. Bij XS4All kon ik voice mail ('vaste' telefoon) via e-mail laten versturen. Weet iemand hoe ik dat bij KPN moet doen? |
|
|
lsluijter |
Geplaatst op 10 May 2022, 12:08
|
Activiteit » 2401KH » Internet,TV & Bellen » 1750E / 7590. Glasvezel Berichten: 114 Lid sinds: 24 Jan 2012 |
Voicemail (inclusief email) kun je (nog steeds) op de Fritzbox zelf instellen. Niet nodig om daarvoor de KPN voicemail te gebruiken.
Loek S
|
|
|
sciurius |
Geplaatst op 11 May 2022, 09:34
|
Activiteit » Internet,TV & Bellen » FRITZ Box Berichten: 221 Lid sinds: 26 Apr 2019 |
Dank, maar dat was de vraag niet. Ik heb (een deel van) de voicemail met opzet niet op de Fritz, omdat ik ook 'bereikbaar' wil zijn als mijn internet of Fritz eruit ligt. Mensen krijgen een bericht en spreken wat in. Deze voicemail werd dan via e-mail naar mij verstuurd. |
|
|
bring |
Geplaatst op 11 May 2022, 12:52
|
Activiteit » Amsterdam » Internet & Bellen Berichten: 8 Lid sinds: 03 Nov 2017 |
Bij XS4All kon ik voice mail ('vaste' telefoon) via e-mail laten versturen. Weet iemand hoe ik dat bij KPN moet doen? Dat kan na de overzetting niet meer |
|
|
minne |
Geplaatst op 12 May 2022, 08:44
|
Activiteit » Vaassen » 8172AN » Internet Berichten: 32 Lid sinds: 29 May 2012 |
Dat kan nog steeds. Ook als je al overgezet bent naar KPN, kun je bij XS4ALL nog inloggen op VoIP Selfcare en dan Instellingen - Voicemail kiezen. |
|
|
sciurius |
Geplaatst op 12 May 2022, 09:45
|
Activiteit » Internet,TV & Bellen » FRITZ Box Berichten: 221 Lid sinds: 26 Apr 2019 |
Je kunt nog steeds op het VoIP Selfcare inloggen en van alles bekijken en instellen. Alleen zijn alle gesprekken en voice mails van vóór de omzetting... geen enkele daarna. |
|
|
minne |
Geplaatst op 12 May 2022, 16:46
|
Activiteit » Vaassen » 8172AN » Internet Berichten: 32 Lid sinds: 29 May 2012 |
Je vraag ging over voice-mail via e-mail laten versturen. Dat kun je dus nog steeds instellen bij VoIP Selfcare. En dat werkt nog steeds. Het beluisteren kan daar blijkbaar niet meer. Ik heb dat ook niet gevonden bij MijnKPN. Je kunt wel bellen naar 0842 333 vanaf je eigen telefoon. Zie https://www.kpn.com/service/bellen/voicemail-gebruiken.htm Misschien kun je die vraag stellen op het KPN forum. |
|
|
sciurius |
Geplaatst op 12 May 2022, 18:12
|
Activiteit » Internet,TV & Bellen » FRITZ Box Berichten: 221 Lid sinds: 26 Apr 2019 |
Je vraag ging over voice-mail via e-mail laten versturen. Dat kun je dus nog steeds instellen bij VoIP Selfcare. En dat werkt nog steeds. Als ik nu naar mijn vaste nummer bel en een boodschap inspreek, krijg ik géén e-mail. In het VoIP Selfcare wordt ook geen oproep geregistreerd. Dus wat bedoel je met "dat werkt nog steeds"? |
|
|
minne |
Geplaatst op 12 May 2022, 18:37
|
Activiteit » Vaassen » 8172AN » Internet Berichten: 32 Lid sinds: 29 May 2012 |
Je vraag ging over voice-mail via e-mail laten versturen. Dat kun je dus nog steeds instellen bij VoIP Selfcare. En dat werkt nog steeds. Als ik nu naar mijn vaste nummer bel en een boodschap inspreek, krijg ik géén e-mail. In het VoIP Selfcare wordt ook geen oproep geregistreerd. Dus wat bedoel je met "dat werkt nog steeds"? Ik bedoel daarmee dat ik naar mijn vaste nummer bel en een boodschap inspreek, ik wél een email krijg. Misschien helpt dit: Aanmelden bij MijnXS4ALL, VoIP Selfcare en zet je e-mail adres bij Instellingen-Voicemail Aanmelden bij MijnKPN klik op Producten, XS4ALL, vervolgens klik op Informatie & Instellingen, klik op Vaste telefoon en selecteer bij “Waarnaar wilt u doorschakelen?” de optie Naar een gekozen nummer en vul 1233 in voor het telefoon nummer. Dit lijken mij de relevante instellingen. Gewijzigd door minne op 12 May 2022, 19:10 |
|
|
sciurius |
Geplaatst op 12 May 2022, 19:54
|
Activiteit » Internet,TV & Bellen » FRITZ Box Berichten: 221 Lid sinds: 26 Apr 2019 |
Ik bedoel daarmee dat ik naar mijn vaste nummer bel en een boodschap inspreek, ik wél een email krijg. Heel interessant... Quote Misschien helpt dit: Aanmelden bij MijnXS4ALL, VoIP Selfcare en zet je e-mail adres bij Instellingen-Voicemail Dit staat al sinds jaar en dag zo ingesteld. Quote Aanmelden bij MijnKPN klik op Producten, XS4ALL, vervolgens klik op Informatie & Instellingen, klik op Vaste telefoon en selecteer bij “Waarnaar wilt u doorschakelen?” de optie Naar een gekozen nummer en vul 1233 in voor het telefoon nummer. Zo staat het bij mij ook ingesteld. Mysterieus... Als jij kijkt in MijnXS4All VoIP Selfcare, Recente gesprekken, zie je dan recente gesprekken? Bij mij staan alleen gesprekken tot de dag voor de omzetting naar KPN. |
|
|
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
| |
Pagina 1 van 2: 12
Spring naar forum: |
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'V-mail via E-mail', te verwijzen!
BBcode: | |
HTML: |
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp | Forum | Laatste bericht | |
---|---|---|---|
foutmelding 552 5.2.0 bij doorzenden mail | Algemeen | : 3 | 27 Jul 2021 |
E-mail vertraging | Klacht over XS4ALL | : 3 | 13 May 2020 |
kan geen mail meer verzenden | Algemeen | : 2 | 02 Dec 2019 |
E-mail is niet prive. | Algemeen | : 4 | 30 Jul 2019 |
mail timeout gmail | Klacht over XS4ALL | : 9 | 21 Apr 2019 |
Advertentie