obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Alle modems geleverd door XS4ALL, waaronder de FRITZ!Box 7170.
 Onderwerp afdrukken
XS4ALL laat ISDN gebruikers in de kou staan
Frank_vdL
Wat vinden jullie van de FritzBox 7340 bij VDSL2/ADSL+? Ik mis de s0-bus aansluiting en stap daarom (nog) niet over op VDSL. Hoewel ik begrijp dat XS4ALL ook op de centjes moet letten, vind ik dat ze ISDN gebruikers echt in de kou laten staan.
Waarom niet de FritzBox 7390 ter beschikking stellen (eventueel tegen een meer prijs). Dit type is hetzelfde (alleen niet "uitgekleed" ) dus qua support voor XS4ALL zal het ook niet veel uitmaken.

Zullen we XS4ALL hier eens met z'n alle op wijzen? (o.a. op hun YellowSpaces pagina's en door mailtjes te sturen). Als er voldoende bestaande klanten zijn die graag met ISDN verder will, dan zullen ze er echt wel over na gaan denken.

Zie ook mijn poll onder het topic "XS4ALL Telefonie - Eigen telefoon netwerk"
Gewijzigd door Frank_vdL op 22 oktober 2010, 12:40
 
decbbe9015
Niet om je klacht te bagatelliseren, maar wat is voor jou de reden om zo graag over op IPv6 te willen? In theorie is de routering beter evenals QoS, en er is geen NAT meer, maar tenzij je specifieke problemen hebt ga je daar niks van merken. Dus puur uit belangstelling. Voor de nieuwigheid hoef je het niet te doen.
 
hsl
Hoi Wim,

De 7340 werkt wel degelijk met ISDN (heb hem hier ook op een ISDN lijn draaien), maar je kan er alleen geen ISDN apparatuur op aansluiten.

Mvg,

hsl
 
hsl
Smile

Zoek in dit document maar op annex Smile
http://www.avm.de/en/service/manuals/FRITZBox/Manual_FRITZBox_Fon_WLAN_7340.pdf
 
Hayona
Je kunt op de 7340 geen ISDN centrale aansluiten helaas, omdat er geen FON So bus opzit. XA4ALL laat dus inderdaad ISDN gebruikers in de kou staan. Zeggen ze doodleuk dat ik dan maar zelf een 7390 moet kopen! Waarom zou ik dan nog een premium prijs betalen voor mijn internetverbinding?
 
decbbe9015
Het ding heeft al een ingebouwde telefooncentrale, bedoeld om de meeste ISDN-apparatuur te vervangen. Gegeven, toestellen natuurlijk niet. Deze informatie staat gewoon heel duidelijk op de website.

Ja het is spijtig dat ze ISDN ontmoedigen, maar gezien de beperkingen die het gebruikers oplegt (max 16Mbit en geen ITV) wel te begrijpen. Als je toch je oude apparatuur wilt gebruiken, kies je toch voor een provider waarbij dat kan?
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'XS4ALL laat ISDN gebruikers in de kou staan', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
New service by KPN for XS4ALL VOIP Customers Eigen telefoon netwerk : 3 05 jun 2022
Migratie XS4ALL naar KPN problemen VPN Usenet : 12 05 mei 2022
F-SAFE by XS4ALL batterijverbruik Algemeen : 2 30 nov 2021
overstappen naar xs4all grote fout? Algemeen : 10 11 aug 2021
Config for VLAN Tags required? - XS4ALL with Draytek Vigor 167 XS4ALL met eigen modem/router : 5 19 jun 2021
Advertentie