obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Klacht over XS4ALL? Post hier je XS4ALL klacht over b.v. een storing met internet, telefonie of je modem. Grof taalgebruik is echter niet toegestaan!
 Onderwerp afdrukken
Beveiliging xs4all verbinding?
lempa
Ik heb een probleem waarvan ik niet weet of het hier thuis hoort. Ik gebruik een iMac, processor 2.8GHz Intel Core 2 Duo, OS X 10.6.5.
In Mail (het mailprogramma van Apple) ondervind ik een probleem, dat ik via allerlei manieren en fora heb getracht op te lossen, zonder resultaat.
Ben me daarom gaan afvragen of het een beveiligingsprobleem van mijn internetverbinding/router kan zijn. Ik heb een FritzBox 7340.

Steeds vaker komt het voor dat afbeeldingen niet laden, of dat er vraagtekens in blauwe vakjes verschijnen? Ik heb een snelle vdsl-verbinding (37MegaBit) en heb de laatste versie van Flash Player voor mac geïnstalleerd.

Is dit probleem ook voor anderen herkenbaar en zo ja, hoe los je dit op?
 
Access
Dit ligt mogelijk aan de firewall in de fritzbox. Probeer het beveiligings niveau eens te verlagen of zelfs de firewall af te zetten.

Waarom? Als je een website inlaad met veel plaatjes dan moeten die allemaal ingelezen worden. De firewall ziet dit foutief als een attack.
Kies BBcode image, plak in handtekening.

?id=1wqxcou
speed-testing
 
lempa
Access bedankt, ik ga het later proberen en laat wel weten of het is gelukt.
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Beveiliging xs4all verbinding?', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
New service by KPN for XS4ALL VOIP Customers Eigen telefoon netwerk : 3 05 jun 2022
Migratie XS4ALL naar KPN problemen VPN Usenet : 12 05 mei 2022
1750E verliest verbinding elke 12 uur WiFi : 11 15 dec 2021
F-SAFE by XS4ALL batterijverbruik Algemeen : 2 30 nov 2021
overstappen naar xs4all grote fout? Algemeen : 10 11 aug 2021
Advertentie