obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
 Onderwerp afdrukken
Beveiliging xs4all verbinding?
lempa
Ik heb een probleem waarvan ik niet weet of het hier thuis hoort. Ik gebruik een iMac, processor 2.8GHz Intel Core 2 Duo, OS X 10.6.5.
In Mail (het mailprogramma van Apple) ondervind ik een probleem, dat ik via allerlei manieren en fora heb getracht op te lossen, zonder resultaat.
Ben me daarom gaan afvragen of het een beveiligingsprobleem van mijn internetverbinding/router kan zijn. Ik heb een FritzBox 7340.

Steeds vaker komt het voor dat afbeeldingen niet laden, of dat er vraagtekens in blauwe vakjes verschijnen? Ik heb een snelle vdsl-verbinding (37MegaBit) en heb de laatste versie van Flash Player voor mac geĂŻnstalleerd.

Is dit probleem ook voor anderen herkenbaar en zo ja, hoe los je dit op?

Access
Dit ligt mogelijk aan de firewall in de fritzbox. Probeer het beveiligings niveau eens te verlagen of zelfs de firewall af te zetten.

Waarom? Als je een website inlaad met veel plaatjes dan moeten die allemaal ingelezen worden. De firewall ziet dit foutief als een attack.
Kies BBcode image, plak in handtekening.

?id=1wqxcou
speed-testing

lempa
Access bedankt, ik ga het later proberen en laat wel weten of het is gelukt.

Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Beveiliging xs4all verbinding?', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Einde XS4ALL? Algemeen : 631 31 mrt 2020
Geen verbinding 5Ghz Repeater met (oude) Apple apparaten Fritzbox : 7 31 mrt 2020
Afbouw XS4ALL Algemeen : 2 15 feb 2020
Blog XS4ALL over XS4ALL, KPN en Freedom Internet: alternatieve antwoorden Algemeen : 2 20 nov 2019
Kan geen verbinding maken met Fritzbox 7581 AR Algemeen : 4 09 nov 2019