obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Algemeen, maar niet gemeen.
 Onderwerp afdrukken
Televisie van XS4ALL introductie
Access

Quote

XS4ALL levert vanaf nu een nieuw produkt: Televisie van XS4ALL. Het televisieabonnement bevat een compleet zenderpakket, een hoogwaardige harddiskrecorder en allerlei extra’s zoals Video Thuis. Het abonnement kost €15,- per maand, inclusief de eventuele aansluiting voor een tweede TV.

XS4ALL breidt haar bestaande aanbod van internettoegang en telefonie uit met Televisie zodat klanten een makkelijk en compleet totaalpakket van hoge kwaliteit kunnen afnemen. Directeur Theo de Vries legt uit: “Klanten willen graag één pakket: alles bij één betrouwbare leverancier en dus één aanspreekpunt. En natuurlijk hebben we er een echt XS4ALL-product van gemaakt: met gratis monteur, uitstekende helpdeskondersteuning en hoogwaardige techniek.”

Televisie van XS4ALL is in eerste instantie alleen leverbaar voor huidige klanten. Standaard biedt XS4ALL ruim 50 tv-zenders met haarscherp beeld en 90 radiozenders aan. Het biedt klanten bovendien vele extra’s als Live TV Pauzeren, Programma Gemist en Videotheek Thuis waarin ruim 1500 films, series en documentaires met de afstandsbediening kunnen worden geselecteerd. In het abonnement zit standaard een aansluiting voor de tweede televisie en kan worden uitgebreid met een aansluiting voor nog twee extra toestellen.


Bron XS4ALL
Kies BBcode image, plak in handtekening.

?id=1wqxcou
speed-testing
 
wandelaar
Hou bij oplevering dan wel rekening met problemen met internet die ongeveer een week kunnen aanhouden!
Hoewel dat niet duidelijk wordt vermeld is het kennelijk standaard nodig dat het modem die tijd nodig heeft om zichzelf goed af te stellen. Intussen betaal je wel vanaf dag 1.

Ik zou het erg fijn vinden als dit duidelijk, en dus niet met microscopisch kleine lettertjes, op de site en bij het bestellen wordt vermeld. Ik ben voor mijn werk afhankelijk van internet. Als ik dit eerder had geweten had ik het rondom mijn vakantie besteld zodat ik er geen last van heb.
 
harrynot
Gisteren IPTV gekregen. Voor de Maastrichtse Guidion-technicus was het zijn eerste keer. Resultaat: na exact 1 uur prima resultaat. Inmiddels wat programma's bekeken en intussen nogal veel ge-internet. Gisteren is de lijn/het modem er tweemaal even uit geweest, vandaag nul problemen.
Throughput voor TV is continu ergens tussen 3500-4000 kb/sec, modem traint in op net geen 22000 kb/sec. Zat over dus voor telefonie en surfen Cool.
Tot nu toe ben ik er blij mee: prima beeld, zappen gaat snel, gratis Motorola1963, goedkoper abonnement dan Ziggo, gratis Digitenne (handig voor de caravan).
--
harrynot
 
blondje
Heb nu al een aantal dagen TV van Xs4all, prima beeld.
Ben zeer tevreden over de service van de monteur.
Heb nog geen storing gehad, dus ben zeer tevredenGrin
 
Fritz
Ik onderschrijf de reactie van Wandelaar. Ikzelf heb sinds 17 maart TV van XS4ALL. Nadien alleen maar problemen met de DSL-verbinding. Via DLM wordt de lijn getriggerd en getraind totdat de lijn optimaal is. Dit zou volgens de helpdesk idd 7 dagen duren. Nu vliegt om de 5 minuten de verbinding eruit. Nog 3 dagen tanden knarsen dus....!!!Angry
 
CMolenaar
Vrijdag 11 maart is bij mij tv geactiveerd op de lijn en tevens DLM aangezet. Sindsdien alleen maar problemen met de verbinding. Tot aan vandaag nog geen stabiel internet (bijna twee weken verder dus inmiddels). De lijn klappert als een gek, gemiddels 50 tot 80x per dag opnieuw connecten! Zet die 7 dagen dus maar uit je hoofd. Inmiddels is een ticket aangemaakt, gister KPN monteur in centrale bezig geweest, blijkbaar nog geen verschil, want klapt er nog steeds uit. Vandaag komt er iemand langs om in huis te kijken.
Ik kan vanaf centrale blijkt slechts 6 a 7 mb krijgen, gaat hem niet worden dus denk ik.

Erg jammer dat dit allemaal zo ontzettend lang moet duren en nog steeds niet werkt.

Hou jullie op de hoogte!
 
arjeng
Hier hetzelfde probleem. Afgelopen vrijdag 25 maart is e.e.a. door de monteur van guidion geinstaleerd. Het resultaat: niks werkt meer. De lijn klapt er om de haverklap uit. Dit lijkt toch echt aan de lijn te liggen. Signal-to-Noise Ratio ligt rond de 6 en dat is te laag.
Als ik de diverse fora volg zijn de problemen met het Fritz!box 3740 legio en hebben veel mensen last van een klapperende lijn met dit modem. Ga het liefst zo snel mogelijk terug naar de oude situatie. Mijn Speedtouch heeft de afgelopen drie jaar vrijwel onafgebroken gewerkt. Nu hebben we niks; geen internet, geen telefoon en geen televisie.
Intrainings tijd van het modem? Het zal wel. Volgens mij kan dat alleen maar een variable snelheid gedurende een paar dagen opleveren. Dat is wezenlijk iets anders dan een modem dat constant zijn verbinding verliest en weer opbouwd.
Hoop op snelle verbetering maar heb er een beetje hard hoofd in.
 
CMolenaar
Hier inmiddels weer verschillende telefoontjes met xs4all verder.

Monteur is langsgeweest en heeft koperlijn gewijzigd naar reserve omdat originele te schoon was.
Qua lijn is deze nu optimaal volgens monteur (alles doorgemeten en gecheckt, heeft goed werk verricht). 's middags vloog de verbindig er weer uit, helaas weer een illusie armer.

xs4all gebeld en aangegeven dat tv gedeactiveerd moet worden want dit werkt niet. Inmiddels 5 dagen verder en modem klapt er minder vaak uit sinds monteur, maar nog steeds 15 tot 20x per dag. Kortom goede beslissing om te laten annuleren (er vanuitgaande dat ik straks weer op de zelfde instellingen terecht kom als voor de activatie van tv.

Zojuist contact gehad (kan mijn relatienummer inmiddels dromen) en morgen wordt de lijn terug gezet. Zal hier nog even posten of de situatie ook weer echt als vanouds is. Ga hier overigens wel vanuit.
 
blondje
Vreemd dit alles!
Heb nu al bijna 3 weken nieuw modem en Xs4all TV en alles draait prima.
Mijn modem is nog geen 1 keer uitgevallen.
Volgens mij is het probleem dat de KPN in de wijkcentrale nog niet overal het voor elkaar heeft????
Ben wel van mening dat Xs4all dit eerst had moeten regelen!!
 
wandelaar
Wij zijn hier voor ons werk afhankelijk van goed werkend internet en hebben inmiddels aangegeven dat we de oude situatie snel wilden herstellen. Dat leverde een hoop telefoontjes en gepruttel op: dat ging zomaar niet was het antwoord. De 'dongel' die we voor nood op het plusabonnement hadden gekregen ging in snelheid inmiddels enorm terug omdat we op de hoge snelheid wegens de 'fair use policy' geen recht meer hadden. Inmiddels gingen we de tweede klapperweek in zonder uitzicht op verbetering.

We moeten blijven doorwerken en er komt geen verbetering in de situatie. Daarom hebben we besloten over te stappen naar een andere provider. We dachten goed te kunnen werken bij een provider die bekend staat om goede service en deskundigheid, maar als het niveau daarvan net zo laag is als een standaardprovider vind ik de meerprijs niet meer gerechtvaardigd. Jammer maar helaas!
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Televisie van XS4ALL introductie', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
New service by KPN for XS4ALL VOIP Customers Eigen telefoon netwerk : 3 05 jun 2022
Migratie XS4ALL naar KPN problemen VPN Usenet : 12 05 mei 2022
F-SAFE by XS4ALL batterijverbruik Algemeen : 2 30 nov 2021
overstappen naar xs4all grote fout? Algemeen : 10 11 aug 2021
Config for VLAN Tags required? - XS4ALL with Draytek Vigor 167 XS4ALL met eigen modem/router : 5 19 jun 2021
Advertentie