obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Algemeen, maar niet gemeen.
 Onderwerp afdrukken
Paar vragen over XS4ALL
ShadowAS1
Hallo mensen,
Wij willen misschien internet en bellen van xs4all bestellen maar daar had ik een paar vragen over

1. Hoe zit het met de lijnhuur, dit kan ik nergens terugvinden

2. Wij willen graag een linksys modem gebruiken. Maar zover ik begrijp gaat bellen over VoIP, hoe zit dit?


BVD
ShadowAS1
 
decbbe9015
Er is geen sprake van lijnhuur. Internet bij XS4ALL -> alleen abonnementsprijs, geen kosten bij de KPN.
Bellen gaat over VoIP ja, dus je moet een modem gebruiken waar dat op kan. Waarom de Linksys gebruiken? De Fritz!Box 7340 heeft een ingebouwde router...
 
Co
Aan het internet plus bellen kunnen ook nadelen zitten als je daarmee een adsl2 aansluiting krijgt samen met een fritzbox 7340 en een ikanos dslam. Ik raad je aan om van te voren je daar goed in te verdiepen voordat je besluit dat te doen. Het bespaard je een hoop ergenis.
Als ik van tevoren had geweten dat dit zulke problemen gaf dan was ik daar nooit aan begonnen
Ik ben jarenlang een tevreden klant van xs4all geweest maar toen ik de overstap maakte van adsl kpn/xs4all naar xs4all only ben ik er qua tevredenheid niet op vooruit gegaan.
xs4all had er beter aan gedaan om zijn trouwe klanten hierover eerlijk te informeren dat deze problemen er waren(dan had ik gewoon mijn oude abbo gehouden), dat had een hoop frustratie voorkomen.
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Paar vragen over XS4ALL', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
New service by KPN for XS4ALL VOIP Customers Eigen telefoon netwerk : 3 05 jun 2022
Migratie XS4ALL naar KPN problemen VPN Usenet : 12 05 mei 2022
F-SAFE by XS4ALL batterijverbruik Algemeen : 2 30 nov 2021
overstappen naar xs4all grote fout? Algemeen : 10 11 aug 2021
Config for VLAN Tags required? - XS4ALL with Draytek Vigor 167 XS4ALL met eigen modem/router : 5 19 jun 2021
Advertentie