obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Ruim zenderaanbod: 53 TV-zenders, 90 radiokanalen. Videotheek Thuis: Keuze uit ruim 2000 films. Programma Gemist: Nederland 1, 2 en 3, gisteren en vandaag. Live TV Pauzeren: Onderbreken, terugspoelen en weer afspelen.
 Onderwerp afdrukken
Opnames verdwijnen vanzelf bij voldoende ruimte!
Wiskes
Goedenavond,

Ik heb van alles opgenomen het afgelopen jaar. Ik heb rond de 51% vol qua ruimte. Ik merk dat de oudste opnames (inmiddels mei dit jaar) gewoon verdwijnen!! Niemand in huis gooit ze weg maar het lijkt alsof ze door het verstrijken van de tijd vanzelf verdwijnen. Ik vrees alweer voor de opnames van 1 juni...

Dit is niet fijn zo! Ik heb al eerder ervaren dat oudere opnamen niet zo soepel afsprelen als de recentere (op slome server geplaatst?) maar om ze zomaar zonder waarschuwing te verwijderen kan natuurlijk niet. Wat kan er mis zijn? Think

Mvg

Wiske
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Opnames verdwijnen vanzelf bij voldoende ruimte!', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
opnames Algemeen : 6 11 dec 2021
Opnames niet via tv ontvanger maar wel via App te zien TV Problemen : 3 01 sep 2020
"orphan" geplande serie opnames TV Problemen : 1 05 nov 2018
Opnames terugkijken op PC Klacht over XS4ALL : 2 18 jun 2018
Opnames handmatig inplannen Basispakket : 3 15 nov 2016
Advertentie