obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Geen telefoonverbinding, meld alles hier.
 Onderwerp afdrukken
Niet alle nummers bereikbaar.
rudine
Beste,
we hebben een fritzbox 7360. Het probleem is, dat niet alle nummers binnen onze stad bereikbaar zijn. Dus sommigen kunnen ons wel bellen en wij hen en sommigen niet. Waar zou dat aan kunnen liggen.

Groet, Ruud.
 
fmrama
Kijk eens bij de instellingen onder telephony, bij telephonenumbers of overal de areacode ingevuld is. Dit is je eigen netnumber.
Ook bij settings bij areacode aanvinken ' with areacode'
 
rudine
Bedoel je Overview -> Thelefony ->
Daar staat geen optie telefohone nummers.
 
fmrama
In het menu link, staat overview, internet...., telephony. Onder telephony staat bijna onderaan, telephonenumbers.
Let wel dit is in hrt menu van de 7340. Ik denk dat de 7360 niet veel zal afwijken.

Vr.gr
 
fmrama
En...ne?
 
rudine
Het lag even stil. Maar ik kan het niet vinden wat je bedoeld. Het blijft gek, dat je binnen je stad een nummer wel en een ander niet kunt bellen of gebeld worden. Ik denk dat ik de helpdeks een bel en anders ga ik met alles over naar ziggo.
 
rudine
We hadden eerst kpn telefoon en xs4all internet. Nu hebben we beiden van xs4all met hetzelfde nummer. Toen we overstapte hadden we nog een oudere fritzbox en ook al belproblemen. Soms wel contact soms niet. Toen hebben we laaste nieuwe fritzbox besteld en een sneller abo. Dat loste veel op, maar dus niet dat we binnen de stad sommigen niet kunnen bereiken.
 
fmrama
Heb je de advan ced settings ingeschakkeld. Wellicht kom je daarom niet in het menu.
Als je een nummer hebt wat niet te bellen is binnen je woonplaats en je belt dit met het netnummer ervoor. Lukt het dan wel?
Zo ja, dan ligt het m.i. toch aan de instelling.
Vr.gr
 
rudine
Ik heb een nummer gebeld met het netnummer ervoor en inderdaad toen kreeg ik contact.
 
rudine
Trouwens, in het menu -> telephone -> telephone numbers kun je bij "Insert area code for outgoing calls" dit aanvinken. Dit doe ik dus, maar wanneer ik opnieuw inlog in de fritzbox staat weer niet angevinkt.
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Niet alle nummers bereikbaar.', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Kan ik ALLE zender uit basis pakket opnemen Algemeen : 5 09 jan 2022
FB7581 Parental control werkt niet naar behoren Instelling problemen : 12 29 sep 2021
Gast profiel niet toegewezen? Fritzbox : 5 07 mrt 2021
Terugkijken niet beschikbaar TV Problemen : 3 28 jan 2021
Mesh lukt niet Fritzbox : 9 20 nov 2020
Advertentie