obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Algemeen, maar niet gemeen.
 Onderwerp afdrukken
Kan ik ALLE zender uit basis pakket opnemen
lam00028
Ik overweeg basispakket TV bij mijn internet+bellen van XS4all af te sluiten.
Wat mij vooralsnog tegenhoud is onduidelijkheid of ik ALLE zender uit het basis pakket wel of niet kan opnemen. Bij freedom internet (Canal Digitaal) wordt duidelijk aangegeven welke zenders wel en niet op te nemen zijn. Zijn er bij XS4ALL opname beperkingen?
 
Marcel
Ik ben bang dat je geen pakket via Xs4all kunt bij bestellen zonder helemaal over te gaan naar de KPN.

https://www.kpn.com/televisie/extra-d...pakket.htm
 
meppele

Marcel schreef:

Ik ben bang dat je geen pakket via Xs4all kunt bij bestellen zonder helemaal over te gaan naar de KPN.

https://www.kpn.com/televisie/extra-d...pakket.htm

XS4ALL kent geen opnamebeperkingen en als je als bestaande klant inlogt op 'Mijn XS4ALL' kun je alle opties wijzigen en pakketten bestellen en/of opzeggen. Nog onduidelijkheden? neem eventueel contact op met de XS4ALL-helpdesk: 020 398 76 66. Deze staan je (nog steeds) uitstekend te woord.
Gewijzigd door meppele op 09 januari 2022, 10:06
 
sciurius

Quote

XS4ALL kent geen opnamebeperkingen

Maar wel afspeelbeperkingen waardoor je (sommige) opgenomen programma's niet kunt afkijken via web en app. Alleen op de fysieke tv via de STB.
Verder heb je bij afkijken via web en app geen ondertiteling van buitenlandse zenders.

Het meest verrassend is dat opnemen gaat volgens het principe van de antieke video-recorder: je start 5 minuten eerder en laat hem na het beoogde eindtijdstip nog een kwartiertje doorlopen. Als een uitzending uitloopt heb je pech. Persoonlijk vind ik dat niet meer van deze tijd maar wat doe je eraan?
 
Marcel
Echt antiek zou VPS zijn, loste dit probleem op. Mocht niet meer van de reclame meisjes en jongens dus zitten wij in deze moderne tijd met handen en voeten gebonden, aan te modderen.
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Kan ik ALLE zender uit basis pakket opnemen', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Opnemen herhalingen TV Problemen : 7 12 aug 2020
2x FB7490, 1 master, 1 slave, probleem met IPTV, geen zender beschikbaar Fritzbox : 10 28 sep 2019
Continu melding zender niet beschikbaar Klacht over XS4ALL : 8 19 jun 2019
National Geographic uit tv-pakket Basispakket : 31 25 mei 2019
alle lof! Algemeen : 1 08 feb 2019
Advertentie