Onderwerp bekijken
Algemeen, maar niet gemeen.
E-mailen (xs4all) vanaf andere locatie
|
|
Jap74 |
Geplaatst op 21 December 2009, 09:30
|
Activiteit Berichten: 5 Lid sinds: 03 Aug 2009 |
Ik gebruik een laptop (MacBook) en heb daar mijn e-mail instellingen van XS4all in staan (Apple Mail). Nu had ik laatst mijn laptop mee naar mijn broer. Hij heeft Ziggo. Draadloos verbinding gemaakt met zijn modem. Internetten geen probleem. Alleen e-mail lukte niet. Dan krijgt hij geen verbinding met de SMTP server. Zijn hier oplossingen voor, of kun je in beginsel alleen e-mailen via je 'eigen' modem thuis? Ik heb dezelfde instellingen op mijn iPhone. die werkt wel door heel Nederland. Overigens kwam ik later die dag weer thuis en deed de mail het nog niet......Moest ik mijn account verwijderen en opnieuw instellen. |
|
|
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
| |
Spring naar forum: |
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'E-mailen (xs4all) vanaf andere locatie', te verwijzen!
BBcode: | |
HTML: |
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp | Forum | Laatste bericht | |
---|---|---|---|
New service by KPN for XS4ALL VOIP Customers | Eigen telefoon netwerk | : 3 | 05 Jun 2022 |
Migratie XS4ALL naar KPN problemen VPN | Usenet | : 12 | 05 May 2022 |
F-SAFE by XS4ALL batterijverbruik | Algemeen | : 2 | 30 Nov 2021 |
overstappen naar xs4all grote fout? | Algemeen | : 10 | 11 Aug 2021 |
Problemen met downloaden/Unison of andere software | Usenet | : 5 | 09 Aug 2021 |
Advertentie