obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Vermeld hier alles in relatie tot diensten van XS4ALL, zoals televisie, telefonie, video on demand, etc. Glas Basis 50Mb of Glas Extra 100Mb met Bellen en of Televisie.
 Onderwerp afdrukken
Kodi/XBMC mediaspeler aansluiten
mhentzen
Ik heb op dit moment een xs4all-glasvezel verbinding met een Motorola VIP1853 die aan hdmi1 van mijn TV hangt. Ik wil nu een Kodi/XBMC mediaspeler (bijvoorbeeld CuBoxTV) gaan aansluiten. Moet ik die nu aansluiten naast mijn Motorola of kan ik hem als vervanging van mijn Motorola aansluiten. De CuBoxTV heeft IPTV mogelijkheden
 
possamai
Ik zou gokken op er naast.
Ik weet niet of het bij iedereen hetzelfde is maar bij mij maakt tv gebruik van een dedicated netwerkpoort. Daar kan je dan misschien je CuBox op aansluiten maar dan heb je geen toegang tot internet en je eigen netwerk. Kortom, vervelend. Een beetje mediaplayer heeft wel internet nodig en als je van je PC wilt streamen heb je ook toegang tot je eigen netwerk nodig.

Ik betwijfel sowieso of het mogelijk is om de stream van xs4all op die CuBox binnen te laten komen maar ook als dat zou lukken zou het verrekte onhandig zijn volgens mij.
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Kodi/XBMC mediaspeler aansluiten', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
aansluiten Omnik inverter op Fritz!box7590 Instelling problemen : 19 23 sep 2020
Yealink basisstation aansluiten op SIP Eigen telefoon netwerk : 2 23 apr 2019
2 TVs aansluiten op FritzBox Installatie problemen : 2 26 mrt 2018
antwoord apparaat aansluiten op 7490? Eigen telefoon netwerk : 7 19 feb 2018
Aansluiten TV op FritzBox Basispakket : 3 31 mei 2016
Advertentie