obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Hier kun je zaken kwijt over de telefonie van XS4ALL. Bijvoorbeeld een eigen thuiscentrale, een alarmcentrale.
 Onderwerp afdrukken
Yealink basisstation aansluiten op SIP
hans123
Omdat ik 4 yealink handsets heb en een W52P base wil ik die base op XS4all telefonie aansluiten. (We hebben veel problemen als we die handsets op DECT van een fritzbox 7581 aansluiten.)
In die Yealink Base is sprake van Accounts en Active LInes. Ik begrijp dat 1 account 1 line heeft. En dat 'user name' ons telefoonnummer is.
Nu zijn er meerdere gesprekken naar/met buiten tegelijkertijd mogelijk bij XS4All onder ons telefoonnummer. In de niet - SIP telefonie zou je dat bijv. 4 lijnen noemen.
Als ik de 4 handsets allemaal koppel aan dat ene account (in de Yealink base station kan dat) zijn dan alle 'lijnen' beschikbaar voor alle handsets?
Misschien druk ik me niet nauwkeurig genoeg uit, ik begrijp het niet zo goed. (Bij een eerdere provider had elke handset een eigen account met een eigen extern nummer).

Bedankt alvast.
 
hans123
Nou, Hans, als je geen antwoord krijgt hier, dan probeer je het toch gewoon!
OK, spannend; Ja, het werkt. Daar is verder geen configuratie voor nodig.
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Yealink basisstation aansluiten op SIP', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
aansluiten Omnik inverter op Fritz!box7590 Instelling problemen : 19 23 sep 2020
Tiptel 282/Yealink T22P SIP registratie failed! Eigen telefoon netwerk : 1 12 jun 2018
2 TVs aansluiten op FritzBox Installatie problemen : 2 26 mrt 2018
antwoord apparaat aansluiten op 7490? Eigen telefoon netwerk : 7 19 feb 2018
Aansluiten TV op FritzBox Basispakket : 3 31 mei 2016
Advertentie