obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Algemeen, maar niet gemeen.
 Onderwerp afdrukken
waarom duurt het 2 a 3 weken voordat een telefoonnumer van de ene provider naar de andere provider i
EvelienR
Mijn vader is verhuist van zijn appartement naar een woonzorgcentrum.
Hij had in zijn appartement een kabel abonnement bij Ziggo. Omdat hij in zijn kamer in het woonzorgcentrum geen kabel heeft moet het internet en telefonie via het telefoonnetwerk. Hij wil zijn oude telefoonnummer behouden. Ziggo heeft geen abonnementen voor internet via het telefoonnetwerk en xs4all wel.
Nu vraag ik mij af waarom in deze huidige digitale tijdperk het nog 2 a 3 weken moet duren voordat de telefoon bij de nieuwe provider bruikbaar is.
Het zal wel een groot deel adminstratief zijn dat het zo lang duurt. Toch vraag ik mij af waarom het zo lang moet duren. Hoe werkt het technisch gezien. Je zou denken, voer het telefoonnummer en adres in en kat in het bakkie. Zal het wel simplistisch zien maar ik vraag het me wel af.
Evelien
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'waarom duurt het 2 a 3 weken voordat een telefoonnumer van de ene provider naar de andere provider i', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Van DSL naar Glasvezel XS4ALL Glasvezel diensten : 11 22 mei 2023
Migratie XS4ALL naar KPN problemen VPN Usenet : 12 05 mei 2022
Wanneer gaat FTTH naar 1 gigabit ipv 500 Snelheid : 11 16 jan 2022
FB7581 Parental control werkt niet naar behoren Instelling problemen : 12 29 sep 2021
overstappen naar xs4all grote fout? Algemeen : 10 11 aug 2021
Advertentie