Onderwerp bekijken
Algemeen, maar niet gemeen.
waarom duurt het 2 a 3 weken voordat een telefoonnumer van de ene provider naar de andere provider i
|
|
EvelienR |
Geplaatst op 30 April 2016, 09:00
|
Activiteit Berichten: 1 Lid sinds: 30 Apr 2016 |
Mijn vader is verhuist van zijn appartement naar een woonzorgcentrum. Hij had in zijn appartement een kabel abonnement bij Ziggo. Omdat hij in zijn kamer in het woonzorgcentrum geen kabel heeft moet het internet en telefonie via het telefoonnetwerk. Hij wil zijn oude telefoonnummer behouden. Ziggo heeft geen abonnementen voor internet via het telefoonnetwerk en xs4all wel. Nu vraag ik mij af waarom in deze huidige digitale tijdperk het nog 2 a 3 weken moet duren voordat de telefoon bij de nieuwe provider bruikbaar is. Het zal wel een groot deel adminstratief zijn dat het zo lang duurt. Toch vraag ik mij af waarom het zo lang moet duren. Hoe werkt het technisch gezien. Je zou denken, voer het telefoonnummer en adres in en kat in het bakkie. Zal het wel simplistisch zien maar ik vraag het me wel af. Evelien |
|
|
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
| |
Spring naar forum: |
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'waarom duurt het 2 a 3 weken voordat een telefoonnumer van de ene provider naar de andere provider i', te verwijzen!
BBcode: | |
HTML: |
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp | Forum | Laatste bericht | |
---|---|---|---|
Van DSL naar Glasvezel | XS4ALL Glasvezel diensten | : 11 | 22 May 2023 |
Migratie XS4ALL naar KPN problemen VPN | Usenet | : 12 | 05 May 2022 |
Wanneer gaat FTTH naar 1 gigabit ipv 500 | Snelheid | : 11 | 16 Jan 2022 |
FB7581 Parental control werkt niet naar behoren | Instelling problemen | : 12 | 29 Sep 2021 |
overstappen naar xs4all grote fout? | Algemeen | : 10 | 11 Aug 2021 |
Advertentie