obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Er zijn verschillende Mobiel Internet abonnementen: Go, Start, Lite en Basic. Ieder met hun eigen upload, download snelheid en datalimiet. Als u de datalimiet overschrijdt, kan de snelheid worden teruggebracht tot 128\64 kbit\sec, of de verbinding worden beëindigd.
 Onderwerp afdrukken
gebruik van de gratis Simkaart mobiel internet
draughtsman
Hallo,
Heeft er iemand ervaring met het dagelijks gebruik van de gratis simkaart voor mobiel internet? Ik wil deze gaan gebruiken in een mobiel met Passief Dual Sim. Mobielen met Dual Sim Dual Active zijn schaars en duur.
Maar hoe werkt dat in de praktijk? Ik zou dus één Sim(Simyo) willen gebruiken voor bellen/sms en één andere (xs4all) voor het Whatsapp - mail, enz.
Er kan dus maar één sim tegelijk actief zijn, maar als ik niets doe met de mobiel, kan ik dan wel een sms ontvangen of moet ik dan de Simyo kaart aanzetten? Hetzelfde bij een Whatsapp; moet ik dan eerst de XS4ALL sim aanzetten?

Of kan de mobiel zelf een SIM activeren, als een sms of Whatsapp binnen komt?
Of ben ik dan de hele dag aan het switchen om te kijken of er sms of whatsapp is?

alvast bedankt,
Draughtsman.
 
lfah2000
Ik gebruik al jaren een prepaid sim kaart voor te bellen en de XS4all data kaart voor internet.
Voor Whatsapp maakt het niet uit dat de data vanaf een andere SIM (of Wifi) af komt.

Het mooie van de XS4All data kaart is, dat als de data op is deze toch door gaat op lagere snelheid zonder extra kosten.
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'gebruik van de gratis Simkaart mobiel internet', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
rekening voor gratis datasim Klacht over XS4ALL : 5 10 jul 2022
Telefoon op mobiel Algemeen : 4 12 apr 2022
Problemen met Internet TV TV Problemen : 3 19 dec 2021
xs4all geeft toe: geen stabiel internet Klacht over XS4ALL : 2 05 mei 2021
Wel verbonden, geen internet (wel via gastennetwerk) WiFi : 4 29 nov 2020
Advertentie