obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Algemeen, maar niet gemeen.
 Onderwerp afdrukken
Einde XS4ALL?
sciurius
Dit soort grote operaties zijn vaak al helemaal voorbereid en uitgewerkt voordat het naar buiten wordt gebracht. "Voortschrijdend inzicht" is dan een enorme schadepost.

Denk bv. aan de claims van grote investeerders die de overheid boven het hoofd hingen als de aanleg van windmolenparken niet door zou gaan, nog voor het parlement erover ging stemmen.
 
tubejack
Hoe dan ook, dit gaat niet zonder: "slag of stoot". XS4ALL is niet vandaag of morgen weg, wacht het rustig af.
 
Gieter
Bron: https://xs4allmoetblijven.nl

19-09-2019
Zoals verwacht heeft KPN het advies van de Ondernemingsraad (OR) van XS4ALL naast zich neergelegd. Dit betekent dat een gang van de OR naar de Ondernemingskamer aannemelijker wordt. Zo kan langs juridische weg de opheffing van XS4ALL nog tegen worden gehouden.

Voor het actiecomité betekent dit dat we uiteraard willen afwachten waar die zaak toe leidt. Tegelijkertijd betekent de definitieve ‘nee’ van KPN ook dat we echt vol inzetten op Plan B. Op het moment dat KPN eventueel door mág gaan met de plannen om XS4ALL op te doeken -daar is nu dus nog geen sprake van, er wordt nog niemand overgezet naar KPN- lanceren wij onze nieuwe provider.

Voor klanten geldt dus: blijf aub nog even zitten. De medewerkers zitten er nog. De techniek is er nog. De producten en diensten zijn er nog. XS4ALL is -op de door KPN geplaatste directeur na- gewoon nog zo geel als een kanarie.

Maar beste KPN, weet ook dat een kanarie weg kan vliegen. We zetten het kooitje met alle liefde open straks, zodat iedereen de vrijheid tegemoet kan…

Wordt vervolgd dus! Zet ‘m op OR!
 
Tegelen
@gieter:
Ben je niet bang dat de nieuwe provider zoals je zegt, eerst eens moet laten zien dat hij/zij te vertrouwen is.
Ik persoonlijk zal niet zomaar overstappen naar de nieuwe provider.
Ik zal eerst eens heel lang de kat uit de boom kijken.
En dat zullen er gegarandeerd meer doen.
Mocht het ooit zover komen, heb je toch een deel van de huidige xs klanten niet zomaar binnen.
En zitten die ergens anders in de tijd dat ze bekijken hoe de nieuwe provider is, zijn ze niet weer zomaar weer weg bij bijv kpn of een andere.
 
Gieter
@tegelen
Ik hou het in de gaten en ben sponsor.
Er zitten wel bekende mensen in die groep.
Gewoon afwachten en als het duidelijk is, een keuze maken.
 
meppele
In Trouw las ik gisterenmorgen o.a.:

In hoeverre is XS4ALL nog een apart bedrijf?

"XS4ALL is een zelfstandig bedrijf, dat wel volledig in handen is van
KPN. We doen veel samen, maar het meeste doen we zelf. We hebben
onder meer een eigen bestuur, een eigen marketingafdeling en een
eigen kantoor met eigen toegangspoortjes."

Zonder dit deel van het interview uit zijn verband te rukken geeft het de lezer een onjuist beeld van het echte verschil tussen de beide partijen, jammer.

Lees hier het hele interview: https://www.trouw.nl/economie/opheffe...~b1a8b970/
meppele voegde bij, bestand:

Registreer en/of log in voor toegang tot deze bijlage.

Gewijzigd door meppele op 21 september 2019, 08:57
 
Chrisdb
Voor nu is het handig om gewoon klant te blijven bij XS4ALL. Dit besluit is nog niet definitief; KPN moet sowieso een maand wachten en de OR kan nog altijd naar de rechter/enquêterecht loopt ook nog. Als klanten nu massaal een exodus veroorzaken, dan krijgt KPN wat het wil.

Maar als het moment daar is en Appeltaart Internet (om het maar even zo te noemen) gaat van start, ben ik graag een van de eersten!
De Missie van XS4ALL gaat verder bij Freedom Internet. Ik ben verhuisd, verhuis jij mee?
 
Ton14
Als KPN iets wil moeten ze toch iets doen, ik ben geen klant van KPN, maar wel van XS4all en als die ophoudt dan kan ik elke provider nemen die ik wil en het is behoorlijk zeker dat het niet KPN gaat worden.

Voor een kennis eens gebeld met de KPN helpdesk voor een probleem met een KPN internet verbinding, dat werd een hele slechte reclame voor KPN.
Gewijzigd door Ton14 op 23 september 2019, 14:32
 
tubejack
In mijn omgeving 60+ hoor ik alleen maar positieve dingen over KPN.
 
Roger

tubejack schreef:

In mijn omgeving 60+ hoor ik alleen maar positieve dingen over KPN.

Voor simpel surfen en mailen (minstens 90% van de klanten) zal er weinig mis zijn met KPN, al kreeg ik gisteren van mijn buren de klaarzang te horen dat ze het modem elke 3 weken moesten resetten omdat internet niet meer werkte. Waarschijnlijk is het een WiFi issue met het modem, maar voor hun is WiFi = Internet. Ik heb ze ooit laten zien hoe je het modem reset en daarna niets meer gehoord. De meeste mensen klagen niet meer als ze eenmaal het trucje kennen om een probleem zelf op te lossen.
FB 7590 (7.57) + Repeater 1750E (7.30)
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Einde XS4ALL?', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
New service by KPN for XS4ALL VOIP Customers Eigen telefoon netwerk : 3 05 jun 2022
Migratie XS4ALL naar KPN problemen VPN Usenet : 12 05 mei 2022
F-SAFE by XS4ALL batterijverbruik Algemeen : 2 30 nov 2021
overstappen naar xs4all grote fout? Algemeen : 10 11 aug 2021
Config for VLAN Tags required? - XS4ALL with Draytek Vigor 167 XS4ALL met eigen modem/router : 5 19 jun 2021
Advertentie