obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Algemeen, maar niet gemeen.
 Onderwerp afdrukken
Einde XS4ALL?
Tiidmasine
Mijne dames/heren, Excuus dat ik toch nog even een zijweggetje ga bewandelen. Helpdesk zal het vast ook weten, maar het lijkt mij handiger als iemand hier het antwoord al kent. Dan kan dat ook handig zijn voor anderen. Waar gaat het om:
Ik heb een domeinnaam geclaimd. So far so good. Ik heb er 2 emailadressen aan gekoppeld. So far, half good. Frown

Kreeg van elk adres een sms met een code van 16 tekens toegezonden. Nou komt het: Het leek alsof de sms'jes niet compleet waren; dat er woorden ontbraken. De melding "en - code- op" Zou op het dashboard moeten inloggen met nieuwemailadres en die code. Dat werkt dus niet. Zie dus wat over het hoofd.
Onder het dashboard staat dat de gekozen mailadressen actief zijn. Kan echter niets vinden over de manier van toegang tot.........

Nu kan ik dit de helpdesk voorleggen. Zij zullen het me met alle plezier uitleggen. Als echter iemand deze procedure al volledig heeft doorlopen zou ik willen vragen hoe ? Zodat anderen er misschien ook wat van kunnen leren.PC

By the way: Is er toevallig ook al een Freedom Gebruikers Groep opgestart ?
 
fmrama
Had ik ook.
Ik heb het adres verwijdert en daarna opnieuw ingevoerd. Kreeg een nieuwe kode en dat werkte.
 
LeoK
in de code komt een O of is het een 0 voor. Onderscheid is lastig. Heb het uitgeprobeerd en het bleek een nul te zijn. Beide emailadressen met mijn nieuwe domeinnaam werken nu, zij het dat berichten die ik van een ander account stuur, (nog?) niet aankomen. Heb de helpdesk gemaild, maar ik moet denkelijk wat geduld oefenen. Ze zullen het beredruk hebben....
 
jemmie

Tiidmasine schreef:


By the way: Is er toevallig ook al een Freedom Gebruikers Groep opgestart ?


Staat in de plannnig Smile
________
Kennis is pas van waarde als je er iemand mee kan helpen
 
Tiidmasine
Zit op dit moment achter mijn tweede pc. Kan vanavond eens wat pogingen doen aangaande de codes. (Staan op mijn andere pc, die nu niet aan staat. Had het documentje ook nog niet naar mijn netwerkschijf gestuurd...... dom, dom, dom.
 
lsluijter

LeoK schreef:

misschien beter een aparte draad "nostalgie" maken? Dan gaat dit weer over freedom en xs4all?


Voor de ingewijden:
"All discussions devolve to BYTE8406".

("all online discussions eventually degenerate into "I worked on an older machine than you did"Wink
Loek S
 
wil
Ik keek wat er wordt aangeboden en tot mijn verbazing is xs4all niet meer mogelijk op mijn adres bij breedbandwinkel.nl. Wat wel een voordeel is dat snelheid koper en bonded koper nu gelijk zijn. Beide zijn nu 200 Mbits. Ik zou dus mijn pair bonding door kpn weer kunnen laten omzetten naar 1 aderpaar. Dat zou de overstap naar freedom toch wat makkelijker maken als ik dan geen snelheid verlies.
 
LeoK

LeoK schreef:

in de code komt een O of is het een 0 voor. Onderscheid is lastig. Heb het uitgeprobeerd en het bleek een nul te zijn. Beide emailadressen met mijn nieuwe domeinnaam werken nu, zij het dat berichten die ik van een ander account stuur, (nog?) niet aankomen. Heb de helpdesk gemaild, maar ik moet denkelijk wat geduld oefenen. Ze zullen het beredruk hebben....


Heeft iemand een idee hoe lang het kan duren voor je op je eigendomein-mailbox post kan ontvangen? Ik kan wel versturen vanuit die mailbox. Als dat enige dagen nodig heeft zou het fijn zijn als men dat op de freedom-website zet, zodat je weet waar je aan toe bent.
 
fmrama

LeoK schreef:

LeoK post=10609

in de code komt een O of is het een 0 voor. Onderscheid is lastig. Heb het uitgeprobeerd en het bleek een nul te zijn. Beide emailadressen met mijn nieuwe domeinnaam werken nu, zij het dat berichten die ik van een ander account stuur, (nog?) niet aankomen. Heb de helpdesk gemaild, maar ik moet denkelijk wat geduld oefenen. Ze zullen het beredruk hebben....


Heeft iemand een idee hoe lang het kan duren voor je op je eigendomein-mailbox post kan ontvangen? Ik kan wel versturen vanuit die mailbox. Als dat enige dagen nodig heeft zou het fijn zijn als men dat op de freedom-website zet, zodat je weet waar je aan toe bent.


Ik had daar geen problemen mee. Slecht enkele minuutjes.
Controleer de gegevens voor de imap en smtp nog eens. Voor beide wel je wachtwoord en gebruikersnaam (mail adres) invoeren.
 
wil

fmrama schreef:

LeoK post=10616

LeoK schreef:

in de code komt een O of is het een 0 voor. Onderscheid is lastig. Heb het uitgeprobeerd en het bleek een nul te zijn. Beide emailadressen met mijn nieuwe domeinnaam werken nu, zij het dat berichten die ik van een ander account stuur, (nog?) niet aankomen. Heb de helpdesk gemaild, maar ik moet denkelijk wat geduld oefenen. Ze zullen het beredruk hebben....


Heeft iemand een idee hoe lang het kan duren voor je op je eigendomein-mailbox post kan ontvangen? Ik kan wel versturen vanuit die mailbox. Als dat enige dagen nodig heeft zou het fijn zijn als men dat op de freedom-website zet, zodat je weet waar je aan toe bent.


Ik had daar geen problemen mee. Slecht enkele minuutjes.
Controleer de gegevens voor de imap en smtp nog eens. Voor beide wel je wachtwoord en gebruikersnaam (mail adres) invoeren.

Ik kwam er ook pas later achter dat ik fout had gemaakt. Als gewoonte mail.freedom.nl ingevuld i.p.v. imap.freedom.nl
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Einde XS4ALL?', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
New service by KPN for XS4ALL VOIP Customers Eigen telefoon netwerk : 3 05 jun 2022
Migratie XS4ALL naar KPN problemen VPN Usenet : 12 05 mei 2022
F-SAFE by XS4ALL batterijverbruik Algemeen : 2 30 nov 2021
overstappen naar xs4all grote fout? Algemeen : 10 11 aug 2021
Config for VLAN Tags required? - XS4ALL with Draytek Vigor 167 XS4ALL met eigen modem/router : 5 19 jun 2021
Advertentie