Onderwerp bekijken
Post hier ervaringen en problemen met de installatie van de Fritz!Box en de SpeedTouch 780.
 Onderwerp afdrukken
Net een week klant, krijg nu al spijt
Marcel
Dat is zwaar kloten dat het niet werkt en zij spreken zichzelf tegen als wordt aangegeven dat zij niet kunnen leveren en dat het aan het interne netwerk bij jou ligt.

Het ligt dus absoluut niet aan jouw netwerk.

Xs4all krijgt niet voor elkaar dat de KPN TV signaal aan jou gaat leveren.

Wat van glasvezel doos heb je? Is dat een kleine met een aansluiting?

full

2169099_1535966148770_52198_2
Gewijzigd door Marcel op 24 April 2019, 09:38
 
ckong
Dit is mijn setup (om één of andere reden is de afbeeding door de forumsoftware 90 graden gedraaid).
ckong voegde bij, bestand:

Registreer en/of log in voor toegang tot deze bijlage.
 
ckong
Er is een nieuwe ontwikkeling. Nadat ik vanochtend door iemand van XS4ALL werd doorverbonden naar Opzeggingen, terwijl ik duidelijk had aangegeven dat ik naar de Klachtenafdeling wilde worden doorverwezen, heeft toch iemand van de afdeling Opzeggingen mijn klacht aangehoord en daadwerkelijk nog iets in gang kunnen zetten.

En deze persoon bericht mij zojuist dat er weer een ticket is aangemaakt voor een Guidion monteur die een modemwissel komt doen (Fritzbox 5490 wordt vervangen door de 7590) en een andere wijze van glasvezelaansluiting komt realiseren. as. Maandag in de ochtend staat dit bezoek gepland. Ik heb nog hoop, maar XS4ALL heeft wel aangegeven dat dit echt het allerlaatste is wat ze kunnen doen. Als het dan nog niet werkt ......
 
fmrama
Ik zou toch zeggen, dat ze dit al eens uitgeprobeerd moeten hebben Een modem wissel. Hoe kom je erop. Duimen maar. Comfort
 
Hippe lip
Ik vraag me af waarom er nooit een 2e of 3e lijns van Reggefiber bij jou thuis langs is gekomen (of is dat wel zo?). Die zou toch vast moeten kunnen stellen wat er nou wel en wat er niet werkt.

Want ergens moet er iemand met verstand van zaken en de juiste meetapparatuur bij jou thuis vast kunnen stellen wat er NIET werkt. De glasverbinding op zichzelf (het licht) is goed, anders had je geen internet.
Ergens is er een logisch kanaal dat open zou moeten staan maar dat óf niet open staat, óf in storing is.

Dit soort fouten maakt de servicetechnicus in mij altijd wakker en extra alert. Je moet dit functioneel en stap voor stap uitvlooien. Zolang er alleen maar mensen op een te laag technisch niveau (1e lijns) aan werken, kom je er niet.

Heb je al eens direct met Reggefiber contact gehad?
En heb je er bij XS4ALL al eens op escalatie aangedrongen? Contact met 2e of zelfs 3e lijns gehad?

Stuur me desnoods een PB als je wilt dat ik binnen XS4ALL kijk of ik nog wat aan escalatie kan doen.
= = = = =
Taal is makkelijker als je denkt...
 
ckong

Quote

fmrama schreef:

Ik zou toch zeggen, dat ze dit al eens uitgeprobeerd moeten hebben Een modem wissel. Hoe kom je erop. Duimen maar. Comfort


De 2e Guidion monteur die een paar weken geleden is langs geweest heeft toen ook een modemwissel test gedaan, een 5490 voor een 5490. Dat had destijds geen resultaat, waarna hij de 'oude' modem weer heeft teruggehangen. Maar goed, we zullen as. maandag zien.
 
ckong

Quote

Hippe lip schreef:

Heb je al eens direct met Reggefiber contact gehad?
En heb je er bij XS4ALL al eens op escalatie aangedrongen? Contact met 2e of zelfs 3e lijns gehad?

Stuur me desnoods een PB als je wilt dat ik binnen XS4ALL kijk of ik nog wat aan escalatie kan doen.


Nee, geen direct contact gehad met Reggefiber.

Ja, vanochtend meteen aangedrongen op escalatie, ook omdat een XS4ALL medewerker twee weken geleden al eens aangaf dat er misschien geëscaleerd moest worden, maar er is bij XS4ALL een muur waar je als simpele consument niet door heen komt. En zelfs de HD lijkt intern af en toe afgepoeierd te worden. Tenminste, die indruk krijg ik n.a.v. een paar reacties van de medewerkers die ik aan de lijn heb (LOL, volgens mij heb ik inmiddels iedereen daar gesproken).

Dank voor je aanbod, Hippe Lip, ik wacht even het Guidion bezoek van maandag af en dan wellicht ....

LOL, mijn oprit is afgesloten met een elektrisch hek, dus het kan lang duren voordat de monteur maandag naar huis gaat. Helpless (Huh, mijn hek doet het plotseling niet meer, raar zeg).
 
Hippe lip

Quote

ckong schreef:
(Huh, mijn hek doet het plotseling niet meer, raar zeg).

... zal dan wel aan die haperende internetverbinding liggen.... LOL

Maar ff serieus: wacht niet te lang, want als het beëindigen van het abonnement in gang gezet wordt kan ik nix meer voor je doen. Ik heb een directe ingang naar de backoffice, maar ook daar hebben dingen soms ff tijd nodig.
= = = = =
Taal is makkelijker als je denkt...
 
Marcel
Lijkt mij bijna hetzelfde kastje maar met de afdekplaat erop. Ook wat langer ondertussen.

Die 7590 en NTU zou niets moeten uitmaken en eerder was ook een andere 5490 getest.

Is er ooit iets uitgekomen toen je jouw MAC adres moest geven?
 
ckong
Nee.
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Net een week klant, krijg nu al spijt', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Internet valt uit (nieuwe klant) Algemeen : 11 07 Oct 2020
Krijg openDNS niet werkend Algemeen : 3 19 Oct 2019
Bijna een week geen internet en telefoon Ticket 105437 Klacht over XS4ALL : 3 06 Nov 2013
Nieuwe klant XS4ALL Den Haag Algemeen : 11 04 Jun 2012
Advertentie